obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
nieuw account geen toegang werkzaamheden?
mike20
Hallo allemaal, gister heb ik mijn kpn Hi abbonnement verlengt en werd omgezet naar kpn flexible 260.

Nu wou ik vandaag een account aanmken op kpn.com omdat ik na 3 maanden mijn bundel omhoog of omlaag kan zetten.

Na al mijn gegevens ingevuld te hebben kreeg ik netjes een activatie mail.

Na die mail aangeklikt te hebben moest ik mijn gevens invoeren om in teloggen.

Dan krijg ik een scherm met storing :werkzaamheden... maar op de site van kpn staat dat er geen storingen zijn.

deze melding krijg ik:

''Foutmelding: werkzaamheden
Vanwege werkzaamheden aan het administratieve systeem van KPN is het helaas niet mogelijk om op dit moment wijzigingen door te voeren in uw abonnement. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.

Onze excuses voor het ongemak. ''


ik zag dat er al een topic over was maar mij gebeurt dat dus nu al met nieuwe aanmelding.

Wie weet raad.

alvast bedankt

met vriendelijke groet,Mike
 
KPNwebcare1
Hallo,

de foutmelding geeft het al aan, er zijn werkzaamheden c.q. storingen.
 
mike20
Oke dan weet ik zeker dat het een storing is , had vanaf vanmorgen al vandaar maar dan probeer ik het morgen nogmaals.

Bedankt

Groetjes
 
EZ78
Hoi,

beetje late reactie. Ik heb dat ook geprobeerd. Al een maand of 2 3 en ik krijg die melding nog steeds. Hoe lang duren die werkzaamheden?

Ik heb zelfs mail contact gehad met de helpdesk om mijn mobiel aan "mijn KPN" voor mijn internet+bellen te hangen maar daar heb ik ook nog steeds geen reactie opgehad.

Ik heb nog nooit een mobiele factuur in kunnen zien. Dit is de laatste keer dat ik een abo had bij KPN dat geldt voor mijn mobiel en internet stop ik ook mee als mijn contract is verlopen.

Gr

Eric
 
KPNwebcare1
Vooralsnog blijft dit gescheiden, maar het is wel het uiteindelijke doel alles onder 1 inlog te plaatsen..

Ik heb even geen inzicht in de planning m.b.t. wanneer en hoe.

M.B.T. de storing ik neem aan dat er ook gebeld is met de helpdesk op het nummer 1200 of 06 1200 1200, word daar ook niet meer duidelijk?
 
EZ78
Advies hierboven en gevolgd en gebeld met 1200. 3 kwartier en 5 medewerkers verder.......HET WERKT. Wat ging er fout.......

Je moet een wachtwoord kiezen met cijfers en letters.........Maar dit staat nergens. Moet je zelf maar uitvogelen dan.


Maar na 3 maanden kan ik eindelijk mijn facturen inzien.......

Gr Eric
 
KPNwebcare1
Het is in ieder geval opgelost, ik heb intern ook een klacht aangemaakt zodat het wat duidelijker word op de website.
 
EZ78
Bedankt voor de tip.

Uw collega vertelde al dat daar wat aangedaan moest worden.

Mvg

Eric
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuw account geen toegang werkzaamheden?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Planet IMAP email account op Macbook Hardware instellingen : 2 14 mrt 2023
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Advertentie