obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken
Samsung UE46B6000 Led tv en digitenne
Keizertjuh
Hoi, heb sinds maandag de samsung UE46B6000 led tv gekocht. erg mooi beeld als ik blue ray dvds bekijk met mijn ps3. Nu heb ik hier kpn digitenne op en wil daar even iets over de beeldkwaliteit melden...

BUITEN GEWOON ONTZETTEND ZWAAR KUT!!!!!!!
kan er niks anders van maken. casema via de analoog is mooier.

Kan ik de zenders in een goede kwaliteit krijgen zoals mij gezegd werd toen ik kpn heb bestelt???
Ik heb het volgende kpn kastje staan
TopfieldSingle

Kan iemand mij helpen want ik zit niet te wachten op dit slecht beeld....
 
lucky72
waarom heb je bij zo'n mooie nieuwe tv niet gekozen voor de ingebouwde ontvanger , moet je er alleen een cammodule bij kopen ben je dat kastje van kpn ook kwijt en kan alles met je eigen afstandbediening.
het beeld is dan misschien ook beter.
 
spaceone
Bij 46 inch krijg je volgens mij nooit een mooi beeld uit digitenne
( te lage bitrate ) . KPN houdt zelf de grens van 38 inch volgens mij.
 
Ed11
Beste allemaal, ik overweeg een samsung UE40B6000 of UE40B7020 te kopen. Ik heb digitenne en nu vraag ik me af of dit op beide tv types valt aan te sluiten. ik zag hierboven iets staan over een ingeboude ontvanger. wat is dit. Beide tv types hebben een CI slot (Common Interface Slots). Is dit wat nodig is om digitenne met betere kwalitiet aan te sluiten? Ook las ik iets over cam module of een conax module, wat is dat precies?
Wat weten jullie verder van de beeld kwaliteit van deze tv's in combinatie met digitenne.

Alvast bedankt!
Ed
 
lucky72
als je digintenne aan wilt sluiten op je tv heb je nog een cam module nodig daarin doe je dan de smartcard van digitenne in hieronder een link waar je het pakket kan bestellen.
http://www.kpn.com/televisie/Digitenne/apparatuur/Insteekkaart.prod?ProductUUIDPass=E6kKAyUa.mMAAAEibAkdN1zr&ProductUUID=E6kKAyUa.mMAAAEibAkdN1zr&AbonnementsWijziging=apparatuur
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung UE46B6000 Led tv en digitenne', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
Wifi samsung smart tv valt steeds weg WiFi : 6 29 jan 2015
Advertentie