obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Welke opties wil je nog bij IPTV hebben?
sambaman
Ik kan het niet vinden in de manual.maar kan ik ook zenders sorteren?
Zou graag mn regionale zender van 508 op 8 willen hebben enz enz?

Hans
 
ruudmaas
uiteraard HD TV en ook de TV gids up to date houden met eindtijden zodat niet alle programma's standaard veel langer door geprogrammeerd moeten worden of een signaal meesturen zodra programmas beginnen en eindigen (bestond zoiets al niet in het analoge tijdperk)
Gewijzigd door ruudmaas op 06 maart 2010, 23:44
 
Giant2000

Quote

MartynT schreef:
Taal keuze op de sport zenders! Dat MotorsTV nu uitzendt in het Nederlands is een RAMP. Die commentators moeten hun slappe ouwehoer ergens in een blog zetten. Geef maar mij de oorspronkelijke commentaar, daar heb je tenminste iets aan!!!

Helemaal mee eens. Bij Ziggo en UPC kan je Eurosport en MotorsTV op Engels zetten, dus dan kan dat hier toch ook?

Ik zou wel graag serie willen opnemen, zoals dat ook bij Windows media Center kan. Je wijst een programma aan en de optie Serie zorgt ervoor dat het tot in lengten van eeuwen wordt opgenomen, je kan daarin aangeven op vaste zender of wisselend en je kan aangeven of de herhalingen óók moeten worden opgenomen.
 
geenidee
Nou ik wil wel het vogende:
* Ondersteuning van CI+ zodat ik GEEN aparte decoder inclusief extra kabels en afstandsbedienig nodig heb. Mocht ik willen opnemen dan regel ik dat zelf wel via een goede, snelle, via netwerktoegankelijk en vriendelijk bruikbare recorder.

* Zelf bepalen onder welke knoppen welke kanalen zitten. ipv aan de grillen van de KPN 'beheerders' overgeleverd te zijn waar welk kanaal onder verstopt zit. Dus gelijk aan het analoge principe van 'vroeger'.

* Als 1 niet mogelijk is een vertienvoudiging in het kwadraat van de reactie snelheid van de decoder. Wat een drama zeg. ongeloofelijk hoe lang het duurt voordat er gereageerd wordt op de afstandsbediening.

* HD zenders in FULL HD kwaliteit ipv HD ready betaal er genoeg voor immers.

* Overall hogere snelheid van de decoder, dus wisselen tussen kanalen. Bij radio lukt ze het kennelijk wel.

Voor de rest sluit ik me aan bij het al eerder geopteerde.
 
drpcr
Ik heb iTV aangevraagd, maar voordat ik het heb, heb ik al een wensenlijstje (gebaseerd op de demo in de KPN winkel)

1) Serie opnemen. Ik ben dit gewend vanuit de USA waar ik heb gewoond en was stomverbaasd dat zoiets simpels er niet op zit.

2) Eigen zendervolgorde (via een favorieten lijst (waar automatisch in opgestart wordt), heb nog niet de handleiding bestudeerd, dus misschien dat dit al kan?)

3) Aangezien het ipTV is, intergratie in je thuisnetwerk! Streamen naar je 2de TV, opnames archieveren op je PC etc. etc. Als KPN dit voor elkaar krijgt, dan heeft ze de nummer 1 oplossing van alle TV aanbieders. Eindelijk een mediaserver/netwerk die voor alle leken makkelijk in gebruik is. Omdat de decoders toch bedraad moeten zijn, is hier makkelijk de bandbreedte voor.

4) Vrij keuze apparatuur, maar in combinatie met 3 en überhaupt met ipTV wel een stuk moeilijker dan DVB-C/T/S. Misschien dat GoogleTV hier uiteindelijk uitkomst kan bieden?
Gewijzigd door drpcr op 28 juni 2010, 12:43
 
emp
Ik zou graag de volgende opties nog willen hebben of verbeterd willen zien:

- Opstarttijd ontvanger is irritant lang. Staat minutenlang de programmagids binnen te halen. Dat kan toch ook in de achtergrond? Laat zo snel mogelijk het beeld zien!

- Reactietijd afstandbediening moet beter. Het duurt seconden lang voordat de ontvanger reageert.

- Kinderslot moet ook per zender ingesteld kunnen worden en niet alleen per soort programma, wat over alle zenders ligt. Een zender moet volledig afgeschermd kunnen worden met een pincode.

- Zendervolgorde moet instelbaar worden binnen een profiel. De opmerking van KPN dat dit niet kan, omdat elke zender een vast nummer heeft, slaat nergens op. Binnen een profiel kan toch gebruik gemaakt worden van een eigen nummering, wat gekoppeld wordt aan het vaste nummer?

- BBC1 en BBC2 toevoegen aan pakket.

- Bij een opname de mogelijkheid om te kunnen kiezen uit: eenmalig, elke dag, elke week, ma t/m vr, weekend.

- De veiligheidstijd (voor en na) die je op moet geven bij elke opname zou eigenlijk een systeeminstelling moeten zijn, zodat deze standaard voor elke opname geldt. Het is niet handig als je deze elke keer moet ingeven.

- De gids mist een verticale tijdsbalk, zodat je in één oogopslag kan zien welke programma's op dat moment bezig zijn. Een andere optie zou zijn om de programma's die bezig zijn een andere achtergrondkleur te geven,
 
zalmschouw
een betere zoek functie van de harde schijf, hij staat nu bijna vol en ik zoek me een ongeluk naar een film die er op staat.
 
Giant2000
Om het zoeken binnen gemiste programma's te vergemakkelijken: Bij programma gemist hoofdstukken "laatst toegevoegd", "dit mag u niet missen" en "meest bekeken" toevoegen zoals dat ook op de website van Uitzending gemist staat. Vooral die eerste lijkt me niet zo moeilijk toe te voegen.
 
Cyberbot
verwijderen in een keer
nu moet je een per een doen,
het opstarten van Hardware is erg traag,
zou graag iets er beter moet voor hebben
Gewijzigd door Cyberbot op 12 september 2010, 20:30
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke opties wil je nog bij IPTV hebben?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoe kan ik IPTV van kpn werkend krijgen? Hardware instellingen : 7 12 nov 2017
IPTV Windows 10 Hardware instellingen : 1 06 apr 2017
iptv instellingen kpn. Algemeen : 2 19 feb 2016
Erg technische vraag IPTV MultiPVC / MultiVLAN Algemeen : 21 15 feb 2016
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
Advertentie