Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Internet valt steeds uit, Driebergen
Leupen
Beste mensen,

Ik woon in Driebergen, ik heb een adsl-verbinding bij KPN met Speedtouch modem. Sinds vandaag heb ik steeds storing, soms wel contact met internet. Regelmatig willen pagina's niet laden. Ik kan wel mails versturen maar niet ophalen. Ik heb meerdere computers op ethernet, zowel Windows als Apple, normaal nooit problemen. Alle computers hebben dit probleem, dus het is een centraal probleem.

Weet iemand of er storing is bij adsl van KPN in Driebergen of omgeving? Staat niet op Teletekst (Net 5, pag. 444).

Of is het mijn Speedtouch modem?

Hoe kom ik erachter?

Bedankt, groet, Alex Leupen

spaceone
KPN Storing

Storing ADSL diverse regio's

Als gevolg van een storing kunt u mogelijk niet bij ons inloggen via het ADSL-netwerk. Indien u telefonie of televisie via internet van ons afneemt dan kunnen deze diensten door de storing verstoord zijn. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Starttijd: 2009-10-27 10:10 Eindtijd: onbekend

misschien heb je hier wat aan

gr hans
Gewijzigd door spaceone op 27 October 2009, 13:14

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet valt steeds uit, Driebergen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 Feb 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 Jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 Jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 Jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 Apr 2019
Advertentie