obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
opname doet niks
smasters
Hoi,
ik heb film opgenomen en als ik die wil afspelen dan blijft beeld zwart, je kan niet door spoelen. de tijd van de opname stond er wel in maar bleef verder gewoon allemaal op 0 staan.

stroom van interactief eraf gehaald opnieuw opgestart toen was die opname ineens weg....

snap er niks van...

weet iemand raad? of ervaring daarmee?
 
lucky72
stond de ontvanger aan of uit tijdens deze opname.?
moet nl aan staan . (niet op standbay)
of de verbinding was weggevallen
 
Golden
Hier hetzelfde probleem. Als test heb ik een programma opgenomen dat ik aan het kijken was, dat ging goed dus geen stand-by of wegvallen van de verbinding. Het opgenomen programma verschijnt vervolgens netjes in de lijst opgenomen programma's, maar zodra ik het af wil spelen blijft het beeld zwart.

Detail: Eerst wordt er bij opnames vermeld dat er nog 99 uur ruimte is, na het vergeefs proberen af te spelen zijn dat er 106.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opname doet niks', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
opname wissen Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 5 09 mrt 2015
Arcadyan ARV7519 doet raar KPN Internet Storing : 5 12 mrt 2013
kpn is dus volgens mij 3x niks KPN Internet Storing : 2 03 mrt 2013
Geen opname indicator Motorola 1853 Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 28 jan 2013
Advertentie