obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Kan niet inloggen in mijnKPN
MandiDamme
Geachte Webcare,

Ik kan al een lange tijd niet in mijnKPN en begin een beetje hopeloos te worden.
Ik heb me pas opnieuw aangemeld (gebruikersnaam: saskiaenmandi)
Als ik mijn wachtwoord invul komt er toch de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet correct is.
Via wachtwoord vergeten mijn geheime vraag ingevuld en een nieuw wachtwoord ingegeven, echter geeft deze nu ook de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet correct is.

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. Want op klachten via de website, telefoontje naar de helpdesk kom ik op het moment niet veel verder.


Alvast bedankt.
 
KPNwebcare1
Hallo,

het beste is dat u contact opneemt met onze helpdesk op het nummer: 0900-0244
Daar kunnen ze u in dit geval verder helpen.
 
rossewij
het opgegeven nummer al gebelt heb mijn gebruikers naam +ww vergeten kan nu niet op "mijn kpn"komen" heb het schiltje ingevild en al behoorlijk lang gewachtnop een mail om mijn nieuwe gebruikersnaam en ww in te vullen.mijn klantennr.is 61431449 mailadres pcbob1942@kpnmail.nl. s.v.p kunt u mij helpen
 
rossewij
ik kom niet op mijn kpn heb het opgegeven nr gebeld en schildje ingevild zoi naar mijn adres worden gestuurd pcbob1942@kpnmail.nl na 30 minuten nog niks ontvangen.klantnt. 61431449
 
rossewij
krijg ik nog antwoot\rd s.v.p
 
rossewij
ik kom niet op mijn kpn krijg ook geen mailtje binnen voor instrukties. via mijn mailadres.(pcbob1942@kpnmail.nl
 
KPNwebcare1
@rossewij

Hallo, ik heb het een en ander nagekeken, en u moet inloggen met uw HOOFD gebruikersnaam: yudu18hn zonder @kpnmail.nl invoeren !
Met het wachtwoord dat u in een brief heeft gehad van ons.

Ik heb het getest en het werkt prima.

Ik hoop dat u zo voldoende informatie heeft.
Gewijzigd door KPNwebcare1 op 20 oktober 2009, 12:58
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan niet inloggen in mijnKPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie