obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Verhuizing InternetPlusBellen
Sisu
In juli is ons vorig huis verkocht en wonen wij sinds begin september in een nieuwe (bestaande) woning. In mei is de verhuisopdracht bij KPN doorgegeven; InternetPlusBellen abonnement kon meeverhuizen en om alles in goede banen te laten leiden werd mij verteld dat het beter was om het abonnement in de tussenliggende periode (juli-augustus) door te laten lopen. Dat was geen bezwaar omdat ik altijd zeer tevreden ben geweest over de kwaliteit en service van KPN.

De eerste verhuisopdracht moest echter geannuleerd worden wegens een foute aansluitingsdatum. Deze werd aangepast en een tweede verhuisopdracht ingevoerd. Daarna nog met KPN gebeld om te checken dat e.e.a. goed in het systeem stond. Er werd verteld dat ik mij geen zorgen meer hoefde te maken over de verhuizing.
Een paar weken later werd ik gebeld met de mededeling dat het abonnement helemaal niet mee kon verhuizen. Het huidige, oude abonnement moest opgezegd worden en een nieuw abonnement aangevraagd worden. Hadden we dat (achteraf) maar gedaan want hiermee is alle ellende begonnen. Vervolgens werd mij namelijk weer door een andere medewerker van KPN verteld dat dit volslagen onzin was en alles weer rechtgezet moest worden.

Na 3 verhuisopdrachten, waarvan de laatste ook weer geannuleerd werd om wat voor reden dan ook, telkens weer nieuwe toegewezen telefoonnummers en langdurige gesprekken met diverse medewerkers van Helpdesk, heb ik uiteindelijk een schriftelijke klacht ingediend. Een tweede brief moest volgen met het verzoek om een reactie en uiteindelijk is onze verhuizing in behandeling genomen bij KPN Klantenreacties.

Al met al zijn we nu bijna anderhalve maand verder en hebben we nog steeds geen telefoon- en internetaansluiting. Wij hebben een webwinkel en zijn qua inkomsten afhankelijk van telefoon en internet. Nu maken we mobiel (telefoon en internet) veel extra kosten terwijl de abonnementskosten doortikken (er is door Klantenreacties wel toegezegd dat de abonnementskosten en die van mobiele telefonie vergoed worden). Er schijnt iets ‘administratief’ fout te zijn. Tijdens het laatste contact werd verteld dat de procedure weer van voren af aan moet beginnen en een nieuwe aansluiting aangevraagd moet worden. Al met al wordt hier heel wat onnodige, vooral ook negatieve, energie aan besteed. Ik vrees ook dat het wellicht nog wel weken kan gaan duren voordat wij een telefoon- en internetaansluiting hebben ...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhuizing InternetPlusBellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verhuizing van glasvezel met KPN complet Helpdesk : 4 07 sep 2016
VoIP Access Data for a non kpn router (InternetPlusBellen) KPN met eigen modem/router : 1 30 mei 2012
Met InternetPlusBellen niet gebeld kunnen worden: de oplossingen KPN Telefonie Storing : 1 30 dec 2011
Verhuizing annuleren, HELP! Helpdesk : 1 26 apr 2011
Opleveren InternetPlusBellen Opleveringsproblemen : 1 28 mrt 2011
Advertentie