obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
postcodecheck - bonding - fourstack
Michielie
hallo,

ik snap het allemaal niet meer zo goed. Ik woon in een rijtjeshuis van 3, het middelste huis. beide buren hebben bonded-bla; ik niet. Postcodecheck gedaan voor de afstand en die komt uit op 1305m, net zoals bij de buren. Waarom heeft de ene buur dan al een betere snelheid én ook nog eens bonded. Waarom heb ik geen bonded? Waarom krijg ik maar 17 Mbit/s bij deze afstand?
Zo lang dit zo is, en er zijn geen werkzaamheden gepland of geen enkele hoop op glasvezel in de toekomst, is mijn enige optie Ziggo, die ik nu dus heb.
 
eogcnlGhost
Meestal komt dit omdat je dan gewoon niet bonded bent aangesloten.
Dan moet je gewoon de KPN voor bellen en vragen of zei kunnen nakijken waarom je het niet bent en of ze jou kunnen aansluiten.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'postcodecheck - bonding - fourstack', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN gaat pair bonding testen om de snelheid van VDSL te verbeteren. KPN Nieuws : 16 02 aug 2012
Interactieve TV <--> Postcodecheck Algemeen : 23 03 aug 2009
Advertentie