obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
Geen TV beeld gekoppelde router
DingMartin
Ik heb beneden een experiabox v10 heb boven een router geplaats en deze aangesloten op de experia box v10 TV poort. Maar krijg boven geen Interactive tv. Wie kan mij vertellen hoe ik dit kan oplossen. De router is een sitecom.

Mijn dank alvast
DingMartin
 
eogcnlGhost
Je kan je IPTV signaal NIET door een router laten lopen, wel door een unmanged switch.
Het beste is als je op die verbinding ook geen computer/smart tv/printer/of iets anders dan je IPTV aansluit.

Dit er als volgt uit:
V10 > SWITCH > IPTV

Je mag er zoveel switches tussen hangen als je wilt en je mag er zoveel IPTV's op aan hangen als mogelijk is met je verbinding.
Gemiddeld snoept 1 IPTV kastje 8MB van je verbinding af.

Hoop dat je nu weer verder kan, succes.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
DingMartin
Bedankt zo zie je maar je bent nooit te oud om te leren.
In dat geval voor mij dan nogmaals bedankt.

Martin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen TV beeld gekoppelde router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zwakke beveiliging KPN router Algemeen : 2 16 mrt 2021
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
firewall router V10 Algemeen : 2 22 nov 2017
Advertentie