obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
DIGD
wvdberg
Ik heb sinds een week Alles in een van KPN,ik heb sindsdien problemen met met inloggen bij sites waar ik mijn DIGD moet gebruiken,krijg dan direct de melding dat mijn sessie is verlopen en dat ik opnieuw moet inloggen,soms lukt dat met veel moeite maar vaak ook niet,heb contact gehad met DIGD maar daar kunnen zij niets vinden wat het probleem zou kunnen zijn,werd door verwezen naar KPN om daar naar mijn IP adres laten kijken,maar bij de KPN zijden ze dat het daar niet aan ligt,maar ik heb nu al een paar keer ingelogd op een ander netwerk en had toen geen probleem met inloggen bij DIGD.,ik had het hiervoor bij ZIGGO ook niet.
Zijn er meer mensen die daar arvaring mee hebben en mij aan een oplossing kunnen helpen.
 
eogcnlGhost
Het kan zijn dat je browser te oud is en dat je via KPN dan niet kan inloggen op DIGID, dat heeft te maken met de beveiliging protocollen tussen jou, KPN en de plaats waar je wilt inloggen.

Hier zijn de voorwaarden waar je minimaal aan moet voldoen om via KPN in te kunnen loggen met je DIGID.

Chrome 39 (en hoger)
Firefox 31 (en hoger)
Internet Explorer 9 (en hoger)
Safari 6 (en hoger)
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
wvdberg
Bedankt voor de mogelijke oplossing,ik werk met Safari,en ik gebruik de laatste versie daarvan,dus dat is niet van toepassing.
Want het is niet zo dat ik helemaal niet kan inloggen,alleen geeft hij vaak die foutmelding.
 
eogcnlGhost
Staat er toevallig een code of fout nummer bij?
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
wvdberg
Nee,er staat alleen sessie verlopen.
Ik kom net uit Zwolle vandaan en als ik daar met het netwerk van het hotel inlogde kwam ik er direct in,ben nu weer thuis en op mijn KPN netwerk moet in meteen weer een aantal keren inloggen om er in te komen,het lijkt net of er tich ergens iets niet goed zit met de verbinding met KPN,wan het probleem doet zich voor op alle apparaten,mijn IMac, IPad ,IPhone maar ook op die van mijn vrouw.
 
KaPteiN
Probeer het eens in de incognito/private browsing mode van Safari. Dit om een cache probleem uit te sluiten.

Probeer het desnoods eens met een andere browser van Portable apps
Je hoeft die niet te installeren, alleen maar uit te pakken en zet dus niets in je systeem directory.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DIGD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie