obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
bankier beveiliging van KPN veilig
Yvon63
Wij gebruiken al heel lang KPN veilig en wat heel fijn is dat je bankier beveiliging hebt

zodat als je naar je bank gaat het venster naar beneden komt geeft rust en vertrouwen

zodat we weten dat het goed zit

Nu komt al meer als een week het venster niet meer naar beneden terwijl als ik naar instellingen ga staat bankier beveiliging ingeschakeld
geeft een erg vervelend gevoel en maakt me onzeker

kunt u mij vertellen waaraan dit zou kunnen liggen , zodat ik het weer ga zien

vriendelijke groet Yvon
 
eogcnlGhost
Hoi Yvon, verwijder alles van KPN veilig en installeer het niet meer.
Het geeft geen extra beveiliging naar je bank of wat dan ook.
Internet bankieren is tegenwoordig zo beveiligd dat je of een reader of TAN code of iets dergelijks nodig hebt.

Zoals je zelf zegt, het is het gevoel dat je denk dat je veilig bent, maar als een hacker erbij zou willen dan hou je hem toch niet tegen.
En de kans dat een je een hacker op je computer hebt is kleiner dan de staatsloterij winnen.

Hoop dat dit rustgevend is.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Yvon63
hallo vind dit en raar advies we hebben KPN veilig virusscan etc

en als ik alles verwijder heb ik niets meer het is een officiële veiligheid pakket van Kpn

dus waarom verwijderen?
 
eogcnlGhost
Het heet een veiligheidspakket, maar is het ook zo veilig of is het het gevoel wat je erbij hebt dat het veilig is omdat het zo heet.

Ik zou je nu een virus kunnen sturen en dan zien of het KPN veiligheidspakket het zou zien, ik weet voor 99.9% zeker van niet.
Als ik je nu zou hacken, denk je dat het KPN veiligheidspakket je dan helpt om mij van je computer af te houden, ik weet voor 100% dat dat niet gaat lukken.
Als je het KPN veiligheidspakket van je computer af haalt, internetbankier je nog net zo veilig als met het pakket.

Alles wat gratis is geeft een gevoel, maar is dat gevoel ook daadwerkelijk een veiligheid van 100%.

Even voor de duidelijkheid. (de volgende prijzen zijn standaard, soms zijn er ook aanbiedingen)
Norton Anti-virus: 1 jaar - € 49.99
AVG Anti-virus: 1 jaar - € 54.99
Panda Anti-virus: 1 jaar - € 44.99
McAfee Total Protection: € 84.95
KPN veiligheidspakket: € 00.00 (de laatste keer dat ik het pakket heb bekeken zat er F-Secure software in)
Zie jij de verschillen? Lees verder bij de PS>.

Dit rijtje heb je ook voor goede Anti Hack software, de kosten daarvan zijn meestal nog wat hoger.

Ja er bestaan ook gratis versies van Anti-virus en Anti-hack software.
Maar als het puntje bij het paaltje komt, moet je er als nog voor betalen anders gebeurt er niets, behalve dat je weet dat er een virus op je computer zit.

Ik hoop dat het nu ietsje duidelijker is.

PS: je denkt dat het gratis is, maar is het echt wel zo gratis als je denkt dat het is.
Nee, KPN veiligheidspakket is absoluut niet gratis, ja het staat wel in je factuur als gratis.
MAAR, hier komt die: KPN maakt gebruik van F-secure a € 5,00 per maand aan verborgen kosten in je abonnement (niet zo gratis dus).
Even een reken sommetje: 12 x 5 = € 60.00 per jaar.

Wat kost F-Secure als je het direct bij hun zou aanschaffen: je raad het al, geen € 60.00 maar € 50.00 per jaar.
En nu het allerbelangrijkste, zoals ik je boven aan dit verhaal al had geschreven, dat het KPN veiligheidspakket je niet 100% beveiligd.
F-Secure komt in de top 10 van 2015, 2016 en 2017 niet voor.
En dat is wel heel raar, sinds velen van ons het programmatje ZONE ALARM nog wel kennen.
Het programmatje waarvan vele dachten, wat een bagger programma, nou die staat inmiddels in de top 5 van beste Anti-virus software.

Een betere uitleg dan dit kan ik je niet geven Yvon.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'bankier beveiliging van KPN veilig', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zwakke beveiliging KPN router Algemeen : 2 16 mrt 2021
kpn veilig Helpdesk : 1 29 mei 2015
Beveiliging KPN Experia box TG 787 Routers : 4 19 jun 2014
Pc veilig voor windows 7 Algemeen : 2 11 jun 2014
PC Veilig Helpdesk : 4 13 jan 2014
Advertentie