obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
poorten openen van experiabox
marcelino
Goedenavond.
Ik heb even een vraag en hoop dat iemand mij zou kunnen helpen.
Ik heb een Thomson TG787v SIP en daar wil ik poorten van open zetten.
Iemand een oplossing.

groetjes,
Marcelino
 
ruud
Als dat nou eens zou kunnen. Ik heb sinds ongeveer een halfjaar het internet + bellen + itv abonnement bij KPN en heb helaas ook dat zelfde kreng van een experiabox. Ik vind het abonnement prima, prima kwaliteit en weinig tot geen storingen maar met die experiabox kan je echt helemaal niets. Hij zit potdicht -> configureren is er vrijwel niet bij. Het is m.i. uitsluitend een ding voor dummies die zo is gemaakt dat er maar niets aan mis kan gaan omdat dat alleen support vragen opleverd. Of wil KPN er alleen zijn voor dummies?

Ik wil eigenlijk gewoon een modem zonder router/firewall of wat dan ook ingebouwd. Dat regel ik zelf wel. Als KPN dat nou eens beschikbaar zou stellen (desnoods tegen betaling) waarbij de support ophoud als een rechtstreeks aangesloten PC werkt. De rest is dan geen zorg meer voor KPN. Ik ben alleen bang dat het daar de komende tijd niet van zal gaan komen.
 
AndreD
Ik ondersteun deze wens. Zie mijn problemen om de box te laten communiceren met mijn E75 (van Nokia, via KPN aangeschaft!). Wanneer kunnen we een eigen box aansluiten, zo ja welke box?
André
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'poorten openen van experiabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
openen poort 6655 en poort 80 Algemeen : 2 11 feb 2018
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Advertentie