obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht
Wim270547
Ik heb sinds een 1/2. Jaar de KPN. Gedurende deze periode heb ik frequent last van het vastlopen van het beeld tijdens rondkijken in de elektronische TV GIDS.
is dit een meer voorkomend probleem en kan ik dit zelf oplossen.
Geef nu steeds maar weer een harde herstart.
 
eogcnlGhost
Meestal wordt dit veroorzaakt door dat mensen hun computer netwerk op de zelfde kabel aansluiten als hun iTV (KPN decoder).
Je iTV moet een eigen kabel hebben van de Experiabox naar de iTV, zonder tussenkomst van andere apparatuur.
Heb je dus iets anders naast je TV staan zoals een mediaset, gameconsoll of wat dan ook dan moeten er 2 kabels worden gebruikt.

Als je dit niet hebt of je hebt het al gescheiden liggen dan kan het ook zijn dat je iTV kastje defect is, dan moet je even KPN bellen 0800-0402 voor een nieuwe.
Die wordt aan de deur gelevert en de postbode neemt dan de oude direct mee.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beeld bevriest in TV programmaoverxicht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
Haperend / stilstaand beeld iTV Helpdesk : 7 22 mei 2016
Slecht beeld bij sportuitzendingen Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 1 13 aug 2015
Advertentie