obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Gebruik van splitter
clarijs1944
Hallo ik heb een KPN Draadloze verbindingsset DVS200.
Daaruit komt een ethernetkalbel, welke gaat naar mijn KPN TV ontvanger.
Nu heb ik ook een TV-BOX. Kan ik nu via een ethernet splitter een kabel naar mijn KPN TV ontvanger leiden en de andere naar mijn TV-BOX?
 
eogcnlGhost
Hoi Clarijs, je kan je netwerk niet opsplitsen met een ethernet splitter, wel met een switch of router.
Maar ook bij een switch of router is het af te raden je iTV op te splitsen met iets anders dan een iTV.
Je kan het proberen en zolang je geen storingen of gestotter krijgt in beeld en/of geluid.
Maar zodra je storingen gaat krijgen weet je gelijk waar het probleem zit.

Het beste is om je iTV en de rest van je netwerk apart te houden.

Experiabox > itv
Experiabox > rest van je netwerk

Wat wel kan is bijv. Experiabox > switch/router > meerdere iTV's.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
clarijs1944
Bedankt voor de tip.
Groet,
Martin
 
clarijs1944
Andere vraag.
Ik heb een bekabelde PC. Kan ik de ethernet kabel die in mijn PC gaat dan splitsen, zodat een kabel naar de PC en de andere naar mijn media-player gaat?
 
eogcnlGhost
Je kan netwerk waar jij wilt splitsen gewoon even de schaar/tang pakken, je kabel door knippen, nieuwe stekkertjes erop, switch/router er tussen en klaar.
Voordat je de kabel door knipt wel even de kabel aan beide zijde uit de apparaten halen (kortsluiting).
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
clarijs1944
Ga het proberen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gebruik van splitter', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gebruik KPN afstandsbediening Hardware firmware : 1 17 jun 2018
Hoe gebruik ik TCP Optimizer? Frequently Asked Questions : 4 20 sep 2012
splitter wel/niet gebruiken Algemeen : 1 16 feb 2012
Splitter / Wanneer weet ik dat ITV actief is Frequently Asked Questions : 3 10 dec 2011
je betaald voor het maximum en wanneer je daar gebruik van maakt krijg je het minimum Algemeen : 3 30 jun 2011
Advertentie