obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Reset EB V8 Motorola VIP1853
glasblazer
Vanaf 14 mei 2016 t/m 17 mei 2016 was het raak. Diverse keren per dag brandde het lampje rood van Internet op de Experiabox. Dit probleem al eerder bij de kop gehad begin van het jaar toen KPN aankondigde 's nachts onderhoudswerkzaamheden uit te zullen voeren. Gek genoeg liep het probleem van geen Internet vooruit op de datum waarbij in mijn wijk de problemen zich mogelijk zouden kunnen voordoen. Reset alle hardware (fabriekinstellingen) hielpen mij uit de brand.
Vorige week de KPN gebeld of ze mogelijk met onderhoudswerkzaamheden bezig waren. Neen werd mij verteld, maar de helpdeskmedewerker liep alles van mijn aansluiting even door en wat ik zelf ook al had bedacht, adviseerde hij mij op de boel te resetten. Indien de storing actief bleef gaf hij de raad de Settopbox en de EB te laten vervangen.

De reset heeft ook dit keer alle problemen weer opgelost. Bij de reset van de VIP1853 kreeg ik na verloop van enkele minuten (voor het eerst) de mededeling dat er nieuwe software voor mijn box gereed stond en dat de update 15 minuten kon duren. Dit bericht nooit eerder ontvangen, of is mij nooit eerder opgevallen.
Ja de ontwikkelingen rondom Internet en Glasvezel gaan zo snel en veel van de apparatuur die ons van data voorzien staan ergens in huis. Vervelend een storing en terugzetten naar fabriekinstellingen is niet voor iedereen een kat in het bakkie. In tegenstellin met de de vorige keer kon ik dit keer wel een backup dan de EB terugzetten, zodat ik niet alle persoonlijke voorkeuren met de hand hoefde in te tikken. Dat was bij een reset begin van dit jaar wel het geval.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Reset EB V8 Motorola VIP1853', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen : 2 18 jan 2015
Offline films kopieren Motorola VIP963 Hardware firmware : 3 23 dec 2014
motorola vip1960 Hardware instellingen : 1 04 nov 2014
tijd naar standby Motorola VIP 1963? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 14 okt 2014
Advertentie