obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Haperend / stilstaand beeld iTV
Jacvp
Waarom heb ik als er storingen zijn deze frequent op de maandag? Vandaag vanaf 19:30 journaal RTL4 tot nu toe regelmatig stilstaand beeld. Zappen naar andere zender en weer terug verhelpt het euvel ( tijdelijk)Cry
 
eogcnlGhost
Klik even OP MIJ om je decoder te resetten.
Dat verhelpt in de meeste gevallen je probleem.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Jacvp
Ik heb alles, experiabox en tuner gereset. Dit heeft geholpen.het uit en aanzetten van beide apparaten biedt geen oplossing.
 
eogcnlGhost
Het herstarten van de Experiabox heeft toch met een tv probleem toch al geen zin, omdat het een software probleem is van je decoder.
Maar je probleem is nu opgelost neem ik aan.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Jacvp
Alles is weer goed. Ik begrijp alleen nog niet waarom ik de meeste storingen heb op de maandag.
 
eogcnlGhost
Even geintje tussen door:
Dat weet ik ook niet waarom je de meeste storingen krijgt op maandag, maar ik zat er aan te denken: je moet weer naar je werk...

Even serieus:
Dat het bij jou specifiek op maandag is kan ik niet verklaren, maar snachts wel.
snachts worden de updates door gevoerd en misschien is dat dan wel op zo'n zondag nacht omdat dat de meest rustige data nacht van de week is.
En een update uitsturen geeft nogal wat data verkeer.

Anders zou ik het echt niet weten.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Jacvp
dank je
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Haperend / stilstaand beeld iTV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht KPN Televisie Storing : 2 30 nov 2016
Slecht beeld bij sportuitzendingen Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 1 13 aug 2015
Advertentie