obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte
Me-myself-and-I
Ik heb al een tijd glasvezel met een 100/100 verbinding.
Super. vrijwel nooit problemen.
Nu wil ik de interactieve TV gaan gebruiken en afscheid nemen van Ziggo.
Gaat die snelheid van mijn 100/100 internetverbinding af of is dat een aparte 'lijn"?

Volgens KPN kan ik bij hun een HD-ontvanger huren.
Dat is echter moeilijk te vinden op hun website.
Zijn er merken en/of types die een voorkeur hebben?

Ik ben benieuwd naar de reacties.
 
eogcnlGhost
Ja je iTV signaal gaat van je 100/100 af.

Welk abbo heb je precies, want als je het "Alles in 1" pakket hebt hoort daar een digitale ontvanger bij te zitten.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Me-myself-and-I
Bedankt voor de reactie.
Ik heb Internet-Standaard met telefonie, dus geen alles in 1 pakket.
Vandaar mijn vraag hoe ik bij KPN aan een ontvanger moet komen.
Ik heb overigens van iemand die ook glasvezel 100/100 heeft vernomen dat zijn internetverbinding dezelfde hoge snelheid blijft.
Dat heb ik echter niet kunnen controleren, vandaar.

Overigens gek dat de iTV data van je internetsnelheid afgaat, je betaalt toch voor 100/100 internetsnelheid?
Als ze een hele hoge resolutie TV aanbieden dan zou je downloadsnelheid daar flink bij in kunnen boeten.
Of is de bandbreedte voor HD TV niet zo groot?

Mvg,
Adriaan.
 
katban
Bij mij gaat interactieve tv (2 ontvangers) niet van de bandbreedte af. Sterker nog: ik heb een hogere down- en uploadsnelheid dan volgens mijn abbo...
 
eogcnlGhost
katban: waar haalt jou iTV ontvanger zijn signaal vandaan dan?

Me-myself-and-I: Als je iTV wilt aansluiten moet je ook een iTV abbo nemen, dus je komt uit eindelijk op een "alles in 1" pakket uit, daar zit vervolgens een iTV ontvanger bij.

iTV gebruikt ongeveer tussen de 8 tot 15Mbit van je verbinding, als je een speedtest doet op je pc zal dat niet opgemerkt worden.
Maar heb je een speedtest in een router die achter de Experiabox staat, die valt het wel op.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Me-myself-and-I
Dank je voor je antwoord.
Ik kom inderdaad ook tot dezelfde conclusie.
Ik heb Internet standaard, glasvezel met telefonie, geen TV.
Er staat in mijnshop als ik ben ingelogd de mogelijkheid om TV aan te klikken, tot 3 TV's toe.
Daar kan ik dan een keuze maken uit een Digitenne ontvanger.
Dat is natuurlijk totaal iets anders.
Toch vreemd dat ik in mijn huidige abonnement de iTV niet kan activeren en dat je daar een 3-in-1 pakket voor moet nemen.
Ook jammer is dat iTV nauwelijks goedkoper is dan mijn huidige Ziggo abonnement.
Er zijn verschillen maar die trekken mij dan uiteindelijk nog niet over de streep.
Voorlopig laat ik het zo.

Ik ben in ieder geval zeker wijzer geworden van je antwoorden.

Met vriendelijke groet.
 
eogcnlGhost
Voor extra info waarom je niet een iTV ontvanger kan activeren:

Je krijgt een login en een paswoord om gebruik te kunnen maken van de iTV.
Met die zelfde login en paswoord kan op onbeperkt aantal, tablets, smartphones, pc's en laptops binnen je eigen netwerk tv kijken.

Dus een leuke optie is bijvoorbeeld: een tablet met HDMI aansluiting, heb je toch full screen tv op plaatsen waar je niet zo makkelijk een kabeltje naar toe trekt.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
suse en interactieve tv Algemeen : 2 04 nov 2016
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Advertentie