obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
Internet valt weg.
glasblazer
Krijg de afgelopen dagen sms'jes en e-mails dat KPN in mijn buurt met het netwerk aan de gang gaat. Sinds deze berichtgeving - vannacht zou ik getroffen worden - heeft mijn Internet Led om mijn V8 een keer of 5 nu al rood gebrand. Zou het een met het ander te maken kunnen hebben?.
 
eogcnlGhost
Dit is de stand van zaken bij jou.

Gepland Onderhoud internet meerdere regio's
Datum 16-02-2016
Gepland vanaf: 04:00 uur
Verwacht klaar: Morgen 07:00 uur
Als gevolg van gepland onderhoud kun je tijdens het onderhoud een korte onderbreking ervaren in je internet verbinding in de volgende regio's:
- Blaricum
- Bussum
- Bussum-Centrum
- Bussum-Naarden
- Bussum-Visserstraat
- Eemnes
- Hilversum
- Hollandsche Rading
- Houten
- Houten-Schonauwen

Indien je telefonie of Interactieve TV van ons afneemt dan kunnen deze diensten door dit onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dien je de KPN Experiabox uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af te ronden.
----
Source KPN
Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Het kan altijd zijn dat ze er al aan bezig zijn, dan is het gewoon pech hebben, maar meestal wel het voordeel dat het op de geplande datum al klaar is.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet valt weg.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Advertentie