obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet
Annette Holden
Wij zijn verhuisd en willen met onze oude vaste telefoon nummer bereikbar blijven. Helaas wordt de lijn niet vrij gemaakt voor onze nummer omdat de vorige bewoner te laat zijn KPN contract opgezegd had. Dus worden wij gedupeerd voor de fout van iemand anders. De vorige bewoner is naar het buitenland verhuisd en wil zijn oude lijn zeker niet behouden. Desondanks insisteert KPN op de wardering van de oude contract en ignoreert de contract met ons. WIJ zijn de klant, niet de vorige bewoner! KPN, maak de lijn vrij voor ons!
 
eogcnlGhost
Hoi Annette, zoals je waarschijnlijk niet hebt gelezen bij het registreren staan wij LOS van de KPN.
Wij hebben geen direct invloed/contacten bij de KPN.
Met deze klacht moet je echt bij de KPN zelf zijn.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Annette Holden
Bedankt voor de reactie. Bij de KPN zelf zijn wij natuurlijk geweest (call center), maar de KPN wil of kan niet helpen. Ik moest mijn frustratie over deze situatie ergens kwijt raken. Wat is de bedoeling van deze site voor "KPN Gebruikers", alleen maar technische informatie? Waar kan ik over KPN bezwaren als KPN zelf het te moelijk maakt?
 
eogcnlGhost
Deze site is gemaakt op basis van gebruikers voor/naar gebruikers.
De kennis die gebruikers hebben kunnen gebruikt worden om andere gebruikers te helpen, waar zoals je zelf al op doelde, de KPN je niet mee kan helpen.
Maar ook wij hebben grenzen, zoals ik al zei: wij hebben geen directe invloed bij KPN.
Wij kunnen mensen sturen in een richting, die ze misschien kan helpen in de tocht naar een oplossing.

He probleem wat jij hebt is een technisch KPN probleem, die alleen door KPN zelf opgelost kan worden.
Aan de helpdesk van KPN zal je niets hebben, ik raad je aan om gewoon even naar de KPN winkel te gaan en het daar te proberen op te lossen.
KPN heeft uiteindelijk een disconnect (afkoppel) stutus op een lijn, vanaf die datum is de lijn vrij en kan je er mee doen wat je wilt.
Dus als de vorige bewoner te laat was met opzeggen, dan kunnen er 2 dingen gebeuren.
1. KPN laat de lijn bestaan tot einde van de oude bewoners contract (1 maand na opzegging), wat in jou geval heel vervelend is.
2. KPN zet een directe stop op de lijn, wat daarna weer *** dagen in beslag neemt om de lijn toegankelijk te maken (intern KPN technisch probleem) om vervolgens jou lijn weer op te kunnen zetten.
In beide gevallen ben ik bang dat je je nummer gaat verliezen.
Een overzetting van een nummer is meestal een directe aan gelegenheid (zeg maar een stekker van gaatje verwisselen) als daar ruimte (tijd) tussen zit moeten ze jou lijn ergens parkeren en daar is het systeem niet op gebouwd (er zijn geen parkeerplaatsen beschikbaar).

Ik hoop dat je nu iets meer weet dan tot u toe, het zal je uiteindelijk niet veel helpen.
Maar dan weet je wel hoe het ongeveer in elkaar zit.
Ik hoop voor je dat je er uit komt met KPN.
En de echte schuld ligt in dit geval bij de oude bewoner, die zijn gewoon slordig geweest.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie