obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Netflix werkt niet meer via Experiabox V9
Marco40
Sinds kort heb ik van KPN een Experiabox V9 ontvangen: helemaal blij, want nu kon ik via "meertv" naar Netflix. Maar sinds twee dagen werkt dit niet meer. Als we dan op Netflix klikken wordt het scherm zwart en gebeurd er niets. Dan kan ik alleen nog maar op "tv" drukken om weer beeld te krijgen (wij hebben interactieve tv).
Erg jammer, want hiervoor hadden we juist de Experiabox laten omruilen voor deze versie v9.
Ik heb de Experiabox al diverse malen uitgeschakeld en weer aangezet, maar elke keer tevergeefs hetzelfde resultaat.
Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen, want ik wil weer Netflix kijken!
Alvast bedankt voor jullie hulp

Aanvulling: YouTube e.d. werken wel via "meertv", dus met internetverbinding verder is niets mis.
Ook op de pc en laptop doet Netflix het wel, maar dus niet in combinatie met de Experiabox V9
 
eogcnlGhost
Je kijkt tv niet met je Experiabox maar maar je iTV kastje.
Misschien een idee om die is van het stroom af te halen en opnieuw te laten opstarten.

KLIK MIJ om te zien hoe je je iTV kan resetten of hard-resetten.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Marco40
Harstikke bedankt eogcnlGhost: nu werkt het dus weer, had inderdaad dus de verkeerde "gereset": super!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netflix werkt niet meer via Experiabox V9', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Advertentie