obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
De lijn wordt vrij gemaakt en weg is internet!
ZoNuNiet
De lijn wordt vrijgemaakt....op 19 januari 2016, voor de nieuwe bewoner op ons adres, echter per 1 februari zijn ze de nieuwe eigenaren, dan passeert het bij de notaris. De nieuwe bewoner heeft echter een aanvraag gedaan voor een installateur voor 2 februari. Waar komt de datum van 19 januari vandaan? Hoe kan het dat een andere provider onze lijn saboteert?

Na vele gesprekken met de SAVE afdeling (wholesale) van KPN wordt mij verteld dat de KPN hier niks aan kan doen. Helaas heeft het vrijmaken van een lijn voorrang, dit is een Europese regel tussen de providers. Ik blijf dit wonderlijk vinden, ik heb een overeenkomst met de KPN en blijkbaar kan iemand een ander abonnement aanvragen en onze lijn om zeep helpen zonder dat het gevraagd wordt of dat dit klopt? En dan het meest fantastische...als antwoord, de KPN kan hier niks aan doen...........en twee weken zonder internet, los het zelf maar op!

Ik moet de nieuwe bewoner bellen en vragen of hij de Telfort belt om te vragen of ze de datum later kunnen zetten...............hij heeft zelf aangegeven 2 februari 2016...........

Het probleem wat hieruit volgt is dat vanaf 19 januari t/m 1 februari wij geen internet / bellen / TV hebben. Ach een kniesoor die zicht hieraan stoort. Gelukkig gebruiken wij geen internet op het einde van je verhuizing, gelukkig ben je niet bezig met bankzaken te regelen, avond en avond adreswijzigingen per internet door te geven.

Ik begrijp best dat iets wordt afgesproken, maar een mededeling dat je geen internet meer hebt en niet meer krijgt voor twee weken, dat dit zomaar kan.

Is er nu echt geen andere oplossing?
 
glasblazer
Niet normaal dat een nieuwe aanvraag die op 2 februari 2016 moet ingaan, jouw abonnement doorkruist.
Zou hier absoluut geen genoegen mee nemen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De lijn wordt vrij gemaakt en weg is internet!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Advertentie