obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
interactieve tv tuner
brouwn
Hallo,
Ik heb een Kreatel 1760 van KPN met een HD van 160GB.
Sinds kort heb ik een andere provider, maar ben nog steeds in bezit van de Kreatel.
Indertijd heb ik tv programma's opgenomen. Die heb ik nu geprobeerd er vanaf te halen en weg te schrijven, eerst mbv een scartkabel naar een hd/dvd recorder. Deze poging is mislukt, omdat de tuner naar het kpn software programma zoekt.
Vervolgens heb ik de hd uit de tuner gehaald en als slave aangesloten op de pc; dit had tot gevolg dat de pc niet kon opstarten (piep). Tenslotte heb ik de hd ok aangesloten op de hd/dvd recorder; toen kreeg ik de melding: "mislukt, neem contact op met de klantenservice". Opvragen van de inhoud gaf een lege hardeschijf weer.

Vraag:
Weet iemand of er wel iets op de hardeschijf blijft staan bij overstap naar een andere provider of er iets is met bijv de FAT van de schijf. Kan ik de opgenomen programma's, als deze er nog zijn, er vanaf halen?
Dank bij voorbaat.
Groet
Gewijzigd door brouwn op 09 september 2009, 23:58
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactieve tv tuner', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
suse en interactieve tv Algemeen : 2 04 nov 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Advertentie