obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel up-en download niet meer gelijk?
MacDaddy
Ik zag net dat mijn download snelheid 60 mb/s is en mijn upload snelheid 6 mb/s (volgens de website van KPN Glasvezel)
Dat was toch altijd gelijk?

Weet iemand hoe dat zit?

Grt,
Jan
 
eogcnlGhost
Het klopt dat het ooit gelijk was, maar KPN heeft een tijdje geleden de abbo's aangepast en toen is de snelle upload een optie geworden (waar je nu extra voor moet betalen).
Bij de meeste mensen kwam dit gunstiger uit voor het totaal bedrag, omdat bijna niemand hoge upload snelheden nodig heeft.
Als je een 60Mbit abbo hebt, dan is het nutteloos om hem te upgraden naar een 60/60 als je alleen maar download (newsgroepen/torrents), heb je nu een 300 of 500Mbit, dan zou het raadzaam om hem te upgraden naar gelijkwaardig.
Upload je zelf nu grote bestanden, dan word het meer raadzaam om naar een 100/10 over te stappen en je zal het raar vinden, maar gelijk in de extremen gaan 500/500, reken maar is uit het schild je eigenlijk verhoudingsgewijs niets met de 60/6 + wat extra pakketten. (€7,50 hier en €10,00 daar) en met je 60/6 ben je dan opeens duurder uit dan met een 500/500 waar alles bij zit.

Moeten deze snelheden natuurlijk wel mogelijk zijn waar je woont.

Ik hoop dat je het nu een beetje begrijpt hoe het in elkaar zit.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel up-en download niet meer gelijk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie