obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Eigen Hardware; router, modem, TV-setup box, ISDN centrale, enz. » Routers
 Onderwerp afdrukken
Openen van poorten
eogcnlGhost
Zover ik kan begrijpen uit de nog al onduidelijke tekst van Medion, is dat de NAS een eigen firewall heeft en dat je daar poort 21 op toestaan (acces of allowed) moet zetten.
Er is zo bar weinig over die NAS te vinden dat het bijna raden wordt.

Even een heel ander vraagje, waarom heb je gekozen voor een Medion in plaats van bijvoorbeeld een: SYNOLOGYof QNAP (meest verkochte NASsen).
(De DIK gedrukte tekst zijn links, klik om te bekijken)
Prijs verschil is er bijna niet, maar wel het comfort van hulp bij het instellen.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Groenling
Goedenavond,
om heel eerlijk te zijn is het onkunde van mij. Mijn schoonzoon gaf al aan dat hij de Medion wel zag zitten en mij een 2 TB schijf wilde geven hiervoor.
 
eogcnlGhost
Ik geef je het advies, als het nog mogelijk is om die Medion terug te brengen en 1 van de 2 merken die ik eerder aangaf aan te schaffen.
Het geeft je in 1 keer 1000% meer vrijheid en overzicht.

Met de Medion kan ik je helaas niet echt verder helpen, omdat wat ik al zei, zo goed als niets over te vinden is.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Groenling
OK, ik had daar al een beetje op gerekend. Ik wil u bedanken voor alle tijd die u er hebt ingestoken. Ik heb daar weer uit kunnen leren. Mogelijk ontmoeten we elkaar nog eens op deze site.
hartelijke groet,
Martien
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Openen van poorten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
openen poort 6655 en poort 80 Algemeen : 2 11 feb 2018
Poorten 22,80 en 443 staan open Eigen netwerk : 9 26 jan 2016
Poorten sluiten ipv openen Hardware instellingen : 2 24 nov 2015
Open Poorten KPN Glasvezel Routers : 4 06 nov 2015
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
Advertentie