obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
storing
marhofs73
Gisteren heb ik een storing gemeld bij de klantenservice. Werd ik netjes geholpen en heb vandaag een nieuwe modem gekregen. Deze werkt ook niet. Dus wordt er een monteur gestuurd. Deze kan pas dinsdag komen! Dit vind ik onacceptabel! Gisteren is mij belooft dat het binnen 24 uur zou worden opgelost!
Hoe kan ik zorgen dat ik sneller geholpen wordt?
 
eogcnlGhost
Hoi marhofs, dit kan je niet versnellen, het is al snel.
Zou het nou zijn dat die over 7 dagen of later kwam, dan kan je bellen en blijven bellen tot er iemand eerder komt.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
marhofs73
De belofte van kpn is binnen 24 uur zou het worden opgelost!
Nu wordt dat dus 72 uur! Er is mij verteld dat de kpn een 24 uurs service heeft.
Dus nu diep teleurgesteld in kpn en begin er spijt van te krijgen dat ik ben over gestapt pas geleden.
 
eogcnlGhost
Opzich hebben ze hun belofte waargemaakt maar niet hoe jij bedoeld.
En oplossen in 24 is zo goed als niet haalbaar en zeker niet als je een storing meld voor het weekend.
Als de nieuwe modem had gewerkt dat had het een 24 uurs oplossing geweest.
Maar ze kunnen natuurlijk niet eerst een nieuwe modem sturen, wachten tot jij hem aansluit en als hij niet werkt gelijk bij je op de stoep staan.
Dan moet je nog even 100 jaar wachten tot ze de techniek hebben van "Skotty beam me up".
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
Storing internet en email KPN Internet Storing : 2 16 feb 2017
KPN storing op IPv6 en port-forward KPN Internet Storing : 1 04 feb 2017
FOX Sports storing? Het is einde contract. KPN Nieuws : 1 05 aug 2016
Advertentie