obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
voip snom gebruiken als normale telefoon?
johnvandergeld
Goedendag.. heel de dag al bezig om mijn telefoon werkend te krijgen.. ik wil hem als normale telefoon gebruiken op mijn experia v9 modem.. dus met mijn kpn tel nr.. normaal steek je een stekker erin en je hebt verbinding.. met een voip dus niet.. is dat wel mogelijk? of heb ik een toestel gekocht waar ik niets mee kan?
zou super blij zijn met een antwoord.

Ik heb een SNOM 320 TOESTEL

Bedankt alvast
Gewijzigd door johnvandergeld op 23 april 2015, 19:50
 
eogcnlGhost
Hoi John, ik zag dat het een SIP toestel is.
Dus dan zou je met KLIK MIJ gegevens een heel eind vooruit moeten kunnen.
Er zal vast een registratie in je toestel zitten die je moet koppelen aan de V9 of de SIP moet koppelen aan je toestel.

Even een vraag aan jouw, waarom heb je dit toestel gekocht?
En niet een gewoon toestel, die ook alle funties heeft die de SNOM bied.
Is een stuk goedkoper en makkelijker aansluiten.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
johnvandergeld
Bedankt voor je reactie.. ik ga vanavond even kijken of ik eruit kan komen... ik had hem gekocht in een kringloop nieuw in doos.. bij thuiskomst zag ik het pas.. is verder een mooi toestel en zou fijn zijn als hij kon gaan werken ..

Even gekeken maar poe heeeeel veel info.. kan ip niet in de v9 instellen en moet ik mijn tel nu op netwerk..of met de normale tel stekker aansluiten? en neem aan dat mijn sip foon ook aangepast moet word?
Gewijzigd door johnvandergeld op 24 april 2015, 18:11
 
eogcnlGhost
Het kan/zal wel een leuk knutsel project zijn om zo'n ding aan de praat te krijgen.
Maar als je je mobieltje koppelt aan de V9 dan heb je geen huistelefoon meer nodig.
(is niet handig als je met 3 of meerdere opneemende personen bent).
Maar met 1 of 2 personen, super oplossing.
Misschien leuk voor een ander SIP project.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
johnvandergeld
Nou ik heb een radiostudio en gebruik ook een telefoon vork... en die wil ik bij inkomend telefoontje via een vaste telefoon eerst opnemen voor ik het doorzet.. heb nu een draagbare foon maar wil een toestel zoals ik nu heb er graag voor gebruiken
 
johnvandergeld
Kom er niet uit .. snap het niet.. ik zet hem te ruil op fb voor een normale telefoon denk ik .dan werkt het wel
 
eogcnlGhost
Ik zal de handleiding is opzoeken, misschien kan ik je op weg helpen.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
johnvandergeld
Dat zou top zijn.. ben er niet in thuis
 
not-kpn
Gaat je niet lukken.

SIP connecten aan de Experia Box werkt niet (meer). KPN heeft de SIP server uitgeschakeld in de EB.

Enige oplossing is om je nummer bij een VOIP provider registreren en alles buiten de KPN om te regelen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'voip snom gebruiken als normale telefoon?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
DVS1200 buiten gebruiken Algemeen : 2 24 jul 2020
upnp gebruiken Hardware instellingen : 1 08 mrt 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Vaste telefoon DX800a Hardware firmware : 4 17 mrt 2018
Voip telefoon via Eternet uitgang Experiabox V8 KPN Glasvezel diensten : 3 27 jun 2016
Advertentie