obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Arizona 500 Twinpack pincode resetten??
pd1loi
Goedemorgen
Ik heb hier een Arizona 500 Twinpack waarvan de beide handsets op een ander basisstation zijn aangemeld (Philips DECT 122).
Maar nu kunnen deze handsets niet meer terug naar de Arizona 500 basisstation, namelijk deze wordt niet meer gezien,ook niet als ik de pagetoets voor op de basis indruk. dan krijg ik de melding "Mislukt". hoe kan ik het basisstation resetten zonder de handsets?Vermoedelijk zit er een pincode op die ooit ergens voor is gebruikt maar niet door ons bekend. Basisstation van Arizona 500 is goed heeft voorheen gewoon gewerkt,alleen wilde men kijken of deze handsets ook op de Philips werkte.Graag een oplossing hiervoor.
 
eogcnlGhost
Je moet de handsets eerst afmelden op de basis waar hij nu is aangesloten, daarna kan je ze met de andere basis weer opzoeken om aan te melden.
Normaal gesproken heb je hier geen PIN code voor nodig.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
pd1loi
Dat probeer ik dus ook te doen maar deze geeft continu de melding Mislukt. Probeer ik de Handset via Menu/instellingen/gedetaill Inst/Beheer basis en dan Handset uit dan krijg ik de melding "Niet Beschikbaar".Aangemeld bij Philips Dect 122.
Gewijzigd door pd1loi op 29 maart 2015, 15:09
 
eogcnlGhost
Is er een optie om via de handset in de basis te komen, soms kan het zijn dat ze via de basis moeten worden afgemeld voordat je de toestellen zelf kan afmelden.

Als het om een 1 of andere reden ook niet werkt om hem op fabrieks instellingen te zetten, dan kan je nog even bij de KPN winkel langs.
Die hebben over het algemeen daar een stukje hard/software voor om de telefoons een hard reset te geven, dat is iets wat je normaal niet zelf kan doen.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
pd1loi
Die optie is er wel maar zoals gezegd krijg ik hier ook een melding van "niet beschikbaar". Laat ik het zo zeggen, ga je met de handset naar een ander basisstation van een ander merk en wil je weer terug naar je eigen basis dat gaat niet als jij het wachtwoord kwijt bent of in mijn geval niet bekend is.Dat er geen reset toets of knop op het basisstation zit net als bij een Router.
Gewijzigd door pd1loi op 30 maart 2015, 09:32
 
eogcnlGhost
Het is meestal ook geen reset toets maar een aantal pinnetjes waar de KPN een kabeltje op aansluit om zo een reset te kunnen uitvoeren.
Bij het basis station gaat het meestal via de tel aansluiting zelf, maar daar hebben ze speciale software voor om te kunnen resetten.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arizona 500 Twinpack pincode resetten??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN Interactieve TV Ontvanger resetten KPN Handleidingen : 1 25 aug 2014
Ip camera's resetten iedere 24 uur Eigen netwerk : 3 18 mrt 2014
standaard pincode gigaset sx551 Algemeen : 1 15 mrt 2012
Thomson TG 787 regelmatig resetten om verbinding te herstellen... WiFi : 1 02 jan 2012
motorola 1903 resetten KPN met eigen modem/router : 2 24 nov 2011
Advertentie