obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken
opname wissen
toinek51
had een een aantal opgenomen programma's op de harde schijf staan. deze wilde ik wissen, en dat heb ik via de pc gedaan.
nu zie ik op mijn digitale ontvanger bij mijn opname's deze nog steeds staan.
kan ik deze allemaal in een keer wissen of moet dat een voor een.( weet dus niet hoe dat moet )
 
eogcnlGhost
Je kan in het menu naar opnames, klik daar op de opname die je wilt verwijderen en druk op verwijderen.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
toinek51
ja zover was ik ook, maar er staan er een stuk of 40 die wil ik allemaal tegelijk wissen , kan dat ook.?
 
eogcnlGhost
Dan is een hard reset de snelste manier KLIK MIJ om uit te vinden welke manier voor jouw van toepassing is.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
toinek51
sorry voor de late reactie, maar heb net de ontvanger gereset en alle opname's zijn weg.
dus bedankt voor de tip.
blijft wel een omslachtige methode, maar goed het is niet anders.SmileYeah
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opname wissen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Geen opname indicator Motorola 1853 Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 28 jan 2013
opname plannen via de gids Helpdesk : 1 07 aug 2012
Opnemen pakket: geen herhaalde opname meer Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 17 21 mrt 2012
motorola vip 1963 opname slecht Algemeen : 2 11 dec 2011
Advertentie