obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
Over van ADSL naar Glasvezel
Me-myself-and-I
Zo, de kogel is door de kerk.
Binnenkort krijg ik hier ook glasvezel.
Kijken wat dat weer wordt.
De VDSL met analoge telefonie was dus inderdaad niet mogelijk.
Wil je wat snelheid meer dan moet je wat toch Wink

Nu een vraag: ik heb vandaag mijn aanvraag via e-mail binnengekregen.
Daarin staat dat mijn nieuwe e-mail-adres gaat eindigen op kpnmail.nl .
Ik heb echter een hetnet.nl e-mail-adres.
Is het toch mogelijk om mijn lang gebruikte hetnet.nl e-mailadres te blijven gebruiken?
Heb ik daarvoor de mogelijkheid om dat in te vullen bij mijnkpn ?

Erg duidelijk is dat nog niet en ik ben er nog niet veel over tegengekomen.
Ik kan dat namelijk pas veranderen als hier definief het glasvezel gebruikt kan worden.

Wellicht weet iemand het uit eigen ervaring.
 
eogcnlGhost
Je @hetnet.nl adres wordt opgeheven zodra je overstapt op glas en dan krijg je inderdaad een @kpnmail.nl adres.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Me-myself-and-I
Okee, snelle reactie weer van uw zijde Smile

Nou ja, dan heb ik alvast de tijd om een lijstje aan te maken die mijn nieuwe e-mailadres moeten hebben.

Prettige avond nog.
 
Me-myself-and-I
Ik heb nog 1 vraag die u waarschijnlijk ook kan beantwoorden:
hoelang blijft mijn oude e-mailadres ernaast bestaan?
Want ik verwacht wel een overlap, zeker omdat het beide van KPN is.
 
KaPteiN
Bel toch de klantenservice maar. Een paar jaar geleden is mijn stiefmoeder overleden. Het abonnement stond op haar naam. Ondanks duidelijke instructies dat het abonnement op naam van mijn vader voortgezet moest worden is er in plaats daarvan een nieuw abonnement opgeleverd.

Het oude email adres was daarmee "verdwenen". Na contact met de helpdesk hebben ze het oude hetnet email adres weer keurig gekoppeld aan het nieuwe abonnement.

Ik heb toen contact gehad aangezien mijn vader al dik in de tachtig was en ben keurig geholpen.

Of dit nog kan weet ik niet. Misschien was het alleen maar om de "fout" bij KPN te herstellen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
eogcnlGhost
Zover ik heb begrepen was het in 2014 als volgt:
Uw huidige e-mailbox(en)
Gebruikt u nu een e-mailbox van KPN die eindigt op @kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @hetnet.nl of @freeler.nl? Dan kunt u deze e-mailbox(en) blijven gebruiken. Uw gebruikersnaam en wachtwoord voor deze e-mailbox(en) blijven hetzelfde. Voor deze e-mailbox(en) houdt u ook uw oude MijnKPN-omgeving. Wilt u voor deze e-mailbox(en) instellingen wijzigen? Dan doet u dat door in MijnKPN in te loggen met uw oude gebruikersnaam en wachtwoord.


Zover ik heb begrepen voor de situatie 2015:
Kunnen alle bovenstaande E-mail adressen worden geforward naar je nieuwe @kpnmail.nl.
Je oude adres blijft dan nog ongeveer 3 maanden bestaan maar je kan er niet meer op inloggen.
Hoe je dit precies moet instellen weet ik niet, maar ik heb zo'n idee dat je dat via je oude mijnkpn kan doen.

Inloggen op glasvezel:
Dat kan alleen met je @kpnmail.nl adres, als je die nog niet hebt dan wordt die aangemaakt bij het aanmaken van je nieuwe glas abonnement.
Deze is over het algemeen niet te kiezen.
Hoe wordt je hoofd glas mail gemaakt (in de meeste gevallen): je voorletters, je achternaam, je geboorte jaar@kpnmail.nl
Als je abonnement is opgelevert kan je via mijnkpn nog 4 extra @kpnmail.nl adressen aanmaken.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Over van ADSL naar Glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
Advertentie