obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwste Experiabox v10
bvsoos
Vandaag gebeld om mijn oude Thomson TG789vn om te ruilen voor een experiabox v9 (zte 368n) ivm betere portforwarding en snellere wifi 802.11 n ipv g

Ipv v9 krijg ik zte h220n .................. Wel met 802.11n maar met 10/100mb lan

Nou zag ik http://www.kpn.com/prive/tv-internet-...ia-box.htm de handleiding voor Experiabox v10
Deze heeft zelfs de allernieuwste 802.11ac en gigabit lan switch

Iemand enig idee hoe ik daaraan kan komen en de ZTE h220N weer kan inruilen?

Of heeft zelfs iemand al zo'n experiabox v10?

Bedankt voor de reacties vast
 
eogcnlGhost
Hallo bvsoos, een V8 heeft een is een gigabit apparaat, dus misschien is het handig als je het ook aansluit op een poort die een gigabit is.

Over de nieuwe V10 heb ik even gebeld, dat apparaat is nog in een interne test fase.
Alleen de handleiding staat online en daar houd het op dit moment ook een beetje op.
Een exacte uitlever datum is nog niet bekend.

Bij omruilen van een modem, heb je 50/50% kans op een V8 of een V9, heb je een V8 gekregen terwijl je iegenlijk een V9 wilde.
Even KPN bellen dat je een modem ruil wilt en dan heb je een nieuwe kans van 50/50% op een V9.
Het uitgifte centum heeft er helaas geen hand op wat naar wie gestuurd wordt.



PS: En nee mensen het gaat deze keer niet over de V8 ZXV10 H220N, maar een heuze nieuwe ZTE V10.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
bvsoos
hallo eogcnlGhost,

Bedankt voor je reactie en tips
gr
bvsoos
 
KaPteiN
Experiabox V10 vooruitlopend op de uitgifte alvast toegevoegd aan de keuzemogelijkheden. Aanpassen gaat via profiel wijzigen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwste Experiabox v10', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017
Advertentie