obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Powerline adapters
eogcnlGhost
Ik zie er geen probleem in als je overal een versterker hangt.
Geef ze wel allemaal de zelfde SSID en PASWOORD, zodat het 1 groot wifi netwerk is en je niet steeds hoeft over te schakelen als je van verdieping verplaatst.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
peterpan_1966
Misschien een domme vraag, maar als ik op iedere verdieping een versterker (bedraad aan de experiabox) heb staan, kan ik dan de wifi in de experiabox zelf uitschakelen? Of heb je dan ook geen wifi via de versterkers?

Ik lees nogal wat negatieve reacties van mensen waarbij de wifi niet stabiel is als het modem in de meterkast staat. Advies is dan om het modem buiten de meterkast te plaatsen maar dat gaat bij mij niet.
 
eogcnlGhost
Elk accespoint met wifi, wifi repeater, router met wifi heeft zijn eigen wifi instellingen, dus de Experiabox kan je gewoon de wifi van uitzetten.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
peterpan_1966
Ok, dat is mooi.

Nog steeds het advies eerst van de versterkers alle SSID en WW hetzelfde als de Experiabox instellen en mochten er toch problemen zijn, de wifi van de experiabox uitzetten?
 
eogcnlGhost
Je hebt niets op zich niets met de wifi instellingen van de Experiabox te maken, je de SSID en PASWOORD volledig zelf bedenken.

MAAR, je hebt wel wat instellingen nodig om de apparaten te kunnen laten communiceren met de Experiabox.
Die info vind je HIER.

Veel plezier.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
peterpan_1966
Top Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Powerline adapters', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Powerline 650AV+ niet gevoelig voor storing ledlampen Frequently Asked Questions : 7 28 dec 2015
glasvezel en powerline adapter Eigen netwerk : 4 25 okt 2015
Led verlichting vs Powerline Frequently Asked Questions : 7 15 apr 2015
devolo dlan adapters functioneren niet naar behoren Routers : 19 28 mei 2014
adapters itv Algemeen : 1 25 feb 2013
Advertentie