obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
meerdere Xboxen aansl. op experiabox ZTE
Cvt
Hallo,

ik heb sinds kort 2 xboxen 360 rechtstreeks op mijn experia ZTE aangesloten.
deze heb ik op enable gezet, mac en IP adressen opgeslagen en alles volgens de KPN sites.
maar nu kan ik maar bij 1 FIFA 15 multiplayer spelen, als ik de ander opstart om ook FIFA 15 tespelen geeft deze aan dat hij niet op de EA server kan.???
visa verse het zelfde liedje. dus ze kunnen niet tegelijk ????
 
eogcnlGhost
Je zouw normaal gesproken tegelijk moeten kunnen spelen, zelfs via internet tegen elkaar.
Maar even een domme vraag van mij, je speelt toch niet beide op het zelfde account? Want dan kan je maar op 1 tegelijk online zijn.
En dan de volgende vraag, hebben allebij je Xboxen een eigen IP adres?
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Cvt
hoi eogcnlghost,

ik heb voor alle twee een aparte mac met aparte IP adress op de experia box geplaatst volgens de KPN site.
teven hebben ze alle twee een aparte xbox live account.

het is alleen als ze beide op een spel van EA sports (fifa15 multyplayer spelen.
 
eogcnlGhost
Ik ben voor de rest niet bekend met fifa15, misschien zijn er og andere mensen die met dit spel ervaring hebben die er meer over weten waarom je niet online kan met 2 tegelijk.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'meerdere Xboxen aansl. op experiabox ZTE', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017
Advertentie