obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel en VOIPStunt
WJ
Veel succes bij de installatie. Ik hoor nog wel eens of alles goed gaat werken.
Ik heb zelf één KPN-lijn met één KPN-nummer voor de inkomende gesprekken, maar heb drie Siemens handsets.
Mocht je meerdere nummers willen hebben, dan kun je in de Gigaset 470 IP software wel aangeven welk nummer naar welke handset doorgestuurd moet worden, of dat alle nummers naar alle handsets gaan.
 
WJ
Nog even een kleine aanvulling op de werking van de Siemens C470 IP VOIP telefoon.
Mijn buurman gaat ook over van KPN-koper naar KPN-glasvezel en heeft hiervoor een V9 (geen V8 dus) modem van KPN ontvangen. Het betreft de ExperiaBox V9 ZXHN H368N.
Gezien mijn eerdere problemen met de V8 hebben we dit V9-modem even bij mij aangesloten. Poorten van de basissset C470 IP teruggezet van 6000 naar 5060 en ziedaar.... alles werkt perfect met deze standaard poortinstellingen. Ik hoefde niets te wijzigen in de basisset C470 IP en ook niet in het KPN-modem.
Als ik in de basisset C470 IP de poortinstellingen op 6000 zet werkt ook alles prima in combinatie met het V-9 modem.
Mijn eerdere probleem (wegvallen geluid aan beide zijden na ca. 3 minuten) wordt dus duidelijk veroorzaakt door het V-8 modem van KPN.
Ook heb ik een en ander aan KPN voorgelegd met als resultaat dat KPN al de volgende dag mij een V-9 modem bezorgde en het V-8 modem weer meenam.
Zo verwacht ik nu ook geen problemen te hebben bij een eventuele update van de Siemens C470 IP set.
Gewijzigd door WJ op 27 januari 2015, 09:40
 
eogcnlGhost
Volgens mij was de eerste tip die ik je gaf, dat je een V9 moest vragen.
Maar gelukkig heb je hem als nog geruild.
Waar buurmannen allemaal goed voor kunnen zijn.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel en VOIPStunt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 20 30 sep 2016
Advertentie