obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
VGV7519 Geen Remote Management??
ggrudanov
Beste Forumleden,

Ik heb een VGV7519 en heb in de handleiding iets over "Remote Management" gelezen, omdat ik vaak onderweg ben en thuis een server'tje heb draaien, moet ik soms een poort openzetten; dit doe ik nu door een proxy te gebruiken maar dit zorgt soms voor onverwachte javascript problemen... Nou zie ik in de handleiding dat het onder het tabje extra moet staan.. maar ik zie hem niet, doe ik iets verkeerd?

Ook valt het me op dat bij de ene afbeelding er sommige opties zichtbaar zijn die bij een andere afbeelding totaal niet getoond worden.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft, deze optie zou namelijk echt super zijn!

Alvast bedankt.
 
eogcnlGhost
Hoi ggrudanov, je moet je servertje een statische IP adres geven, soms heeft je server daar bepaalde instellingen bij nodig die vind je HIER.
Daarna moet je een poort of een aantal poorten, port forwarden zodat je toegang krijgt tot je servertje.
Nu moet je alleen je WAN adres nog hebben en die vind je HIER.
Om nu in te kunnen loggen, moet je het volgende typen: WAN*IP*ADRES:PORT*NUMMER (LETOP dat er een : staat en niet een / of \)
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
ggrudanov
Beste eogcnlGhost,

Dankjewel voor je antwoord Smile maar dat heb ik allemaal gedaan en is niet wat ik wou vragen. Ik heb soms een situatie waarbij ik een poort wil openzetten terwijl ik niet thuis ben, de VGV7519 router ondersteunt dit.. Althans volgens de handleiding.. Ik heb alleen deze optie niet terwijl het wel in de handleiding staat afgebeeld. (Handleiding heb ik gevonden door "VGV7519 handleiding" te typen in google en de eerste beste link dat gelijk naar een .pdf gaat openen).
 
eogcnlGhost
Hoi weer, ik heb die handleiding even bekeken.
Ik heb dat menu persoonlijk nog nooit in de KPN modems zien staan, zouw wel fijn zijn als ze die aan zouden zetten.
Maar daar kan je ook omheen, sluit er een router achter aan en zet al je beheer daarnaar toe, laat de modem gewoon een modem zijn.

Wat je eventueel kan proberen (wat ik denk dat je natuurlijk al hebt gedaan), je WANIP:8080.

Kijk ook even in je prive berichten voor extra info/vraag.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Giloizii
modems zien staan, zouw wel fijn zijn als ze die aan zouden zetten.
sbobet
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VGV7519 Geen Remote Management??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
wel WiFi geen internet KPN Internet Storing : 2 14 feb 2017
Advertentie