obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
probleem experiabox V9
Totaal stemmen : 0
 Onderwerp afdrukken
spotify connect op Onkyo /iphone
tim
Mensen,
Ik heb een Onkyo verstreker 525 met een netwerkverbinding en spotify erin.
Spotify stuur ik aan via spotify connect op mijn Iphone 5S. Dus de onkyo streamt en de Iphone is in feite een afstandsbediening.
Dat werkt goed op de experiabox v8.
Nu heb ik een V9 gekregen een (ZTE H368N), met die experiabox zie ik de onkyo verstreker niet meer in spotify connect.
Volgens KPN moet ik de instellingen van de V9 / H368N aanpassen omdat die nu beter beveiligd is dan de V8.
Eerst riep men dat ik poorten moest openzetten maar in de V8 staan voor zover ik kan zien ook geen poorten open?

Kan iemand mij zeggen wat ik moet aanpassen. ik kom er met de KPN niet uit.
Alvast mijn dank.
 
eogcnlGhost
Je moet he IP adres in je Onkyo en/of in spotify connect verwijderen en opnieuw laten vinden door je V9, daarna is alles weer zichtbaar.
En lees DIT even.
Veel plezier.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
tim
Dank voor je reactie.
Ik kan het IP adress in die onkyo niet verwijderen ik kan wel DHCP op enable en disable zetten.
Bij enable is het IP adress 192.168.2.1 en
Bij disable is het 192.168.0.100

Enig idee hoe ik hem opnieuw kan laten vinden?
 
eogcnlGhost
Dan zouw ik even wat voor je na moeten kijken want ik heb voor de rest geen idee wat het voor een apparaat is.
Ik zal het even voor je uitzoeken en hopelijk vind ik iets voor je.
Even geduld tot vanacht, eerst even lekker gormetten.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
tim
Mijn beste,
Ik heb het gevonden. Ik heb de verstreker van DHCP afgehaald, alles gesafed in de versterker, vervolgens weer op DHCP gezet. Toen kreeg ik een ander IP adres. Toen alles opnieuw opgestart en daar was mijn versterker in Spotify Connect.


SUPER bedankt!!!!


Cheer
 
tim
Ik was gisteren erg blij dat ik via de toekenning door de DHCP een ander IP adres heb gekregen. De Onkyo was toen te zien in Spotify Connect.
Echter toen ik enkele uren later weer thuis kwam en het spul opnieuw startte was de onkyo weer weg uit spotify connect. Alles gereset maar niet meer terug te krijgen. van ellen het oude v8 modem er maar weer aangehangen en ploep gelijk weer verbinding.
Hoe zou dat kunnen? Ik vraag mij af waarom dat V9 modem nu weer zo moeilijk doet. wel 5 x een nieuw IP adres laten toevoegen. hij komt niet meer op?

heeft iemand een idee? Ik hoor het graag

Greets,
Tim
 
eogcnlGhost
Het beste is om je versterker een statische IP adres te geven inplaats van de DHCP het te laten toewijzen.
Op die manier heb je ook geen problemen bij het resetten van je modem of als je een andere modem krijgt.
DHCP kan naar eigen wens je IP adres naar je versterker wissellen, terwijl een statische (vast) IP adres wordt uitgeven vanuit het apparaat naar je modem.
Als je hulp nodig mocht hebben om je versterker op een statische IP te krijgen scheeuw je maar even, maar ik moet net als jij even de handleiding lezen van je versterker.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'spotify connect op Onkyo /iphone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FileExplorer Iphone Ipad app werkt niet remote via avr7519 Eigen netwerk : 2 06 jul 2013
Spotify via motorola? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 3 02 apr 2013
spotify Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 7 24 dec 2012
iPhone wifi WiFi : 5 18 jun 2012
Vip1903 remote via iPhone/iPad Algemeen : 2 05 feb 2012
Advertentie