obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Offline films kopieren Motorola VIP963
Jafo
Hallo,

Vanweg mijn verhuizing naar het buitenland heb ik momenteel geen directe verbinding meer met mijn modem en Motorola VIP1963.
Derhalve wil de Motorola ook niet doorstarten en zodoende kan ik dus de resterende films die er nog op staan niet kopieren.

Kan iemand mij vertellen of er een 'back-door' oplossing is?

Cheers
Jafo
 
eogcnlGhost
Hallo Jafo.
Ook al had je wel een verbinding gehad, had je nog steeds je films niet kunnen copyeren (altans niet direct zo als je denk dat het zouw kunnen).
De films die op de HDD staan kan je alleen direct bekijken vanaf de Motorola VIP1963 of je moet er een DVD brander achter hangen.

Ik heb nog wel een tipje voor je, inplaats van weggooien van de Motorola VIP1963.
Schroef hem even open en haal de 3.5" Western Digital 320GB Harddisk eruit.
Zet hem bijv. in je pc of latop, het is een gewone sata schijf, even formateren en je kan hem gebruiken.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Jafo
Hi,

Mijn bedoeling was idd er een HDD recorder er tussen te zetten en dan afspelen.
Dat is me ook eerder gelukt toen ik nog 'online' was,


En ja... die HDD er uit te slopen en ergens anders voor benutten had ik ook verzonnen.

Thanks enieweej!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Offline films kopieren Motorola VIP963', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mail offline Helpdesk : 5 26 apr 2017
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk : 1 22 mei 2016
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen : 2 18 jan 2015
Printer geeft Offline aan bij Experiabox V9 Routers : 5 02 dec 2014
motorola vip1960 Hardware instellingen : 1 04 nov 2014
Advertentie