obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve tv aansluiten beamer
EBOsinga
Ik heb sinds kort interactieve tv van kpn en wil deze graag aansluiten op de beamer (een BenQ MP611C). Voorheen had ik digitenne en deze kon ik via de composiet (tulpstekkers) aansluiten. Het interactieve ontvangerkastje heeft deze mogelijkheid echter niet. Wel een scart aansluiting. Heb een verloopstekker van scart naar tulp gebruikt, maar dit geeft geen enkel resultaat. Een verloopstekker van HDMI naar vga leek uitkomst te brengen. Helaas. Ik krijg wel het beeld van het menu via de beamer maar de tv uitzendingen niet. Ook bij video instelingen krijg ik het niet voor elkaar om dit te krijgen. Wel de testfoto en het testbeeld. Verder niets.
Hoe nu verder? Wie kan mij helpen?
 
eogcnlGhost
Hou je er rekening mee dat elke converter een signaal richting heeft.
Niet elke scart/composiet adaptor is het zelfde, je hebt hier 3 verschillende van:
scart > composiet
composiet > scart
scart > composiet > scart (deze heeft een schijf knopje met de optie IN/UIT)
scart-adapter-aansluiting-2-scart-male_t1
Als jij een composiet > scart adaptor hebt, kan je die wel tussen de iTV en je beamer zetten, maar nooit beeld gaan krijgen.
Deze regel geld ook voor scart/HDMI.
Dat je beeld krijgt van je beamer is heel normaal, sinds dat het eindstation is waar je beeld uitkomt.
Al sluit je niets aan op de beamer zal je nog steeds beeld hebben van de beamer programmatuur zoals opties en demo.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
EBOsinga
De scart - composiet stekker heeft voorheen wel gewerkt bij andere doeleinden.
En met beeld-zoals hierboven genoemd- bedoel ik dat ik WEL het menu van de iTV te zien krijg maar NIET de tv uitzending. Er is dus wel een verbinding tussen beamer en iTV. Heb ondertussen ook al de verschillende resolutie mogelijkheden geprobeerd, echter met zelfde resultaat
 
eogcnlGhost
Heb je al geprobeerd je iTV volledig te resetten? en dat is niet even stekker eruit.
KLIK MIJ voor de handleiding voor een volledige reset.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve tv aansluiten beamer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos Eigen netwerk : 7 16 dec 2018
NAS ZyCEL aansluiten H368N v9 Hardware instellingen : 5 01 aug 2018
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
Airport extreme aansluiten op experiabox Algemeen : 5 17 feb 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
Advertentie