obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Problemens VIP 1853 ?
glasblazer
Sinds enkele dagen is het goed mis met de Motorola VIP 1853.
Vooral bij het terugkijken van opgenomen programma's gaat het helemaal mis. De boel loopt zo vast dat normaal TV kijken ook niet meer lukt.
De Motorola VIP 1853 reeds enkele keren gereset, maar de ontvangst van TV gaat toch regelmatig met haperingen gepaard.
Deze setopbox heeft enkele maanden perfect gewerkt. Ik maak gebruik van de Devolo's (500AV+) maar, als ik met mijn SmarTV programma's via Internet bekijk of films vanaf mijn NAS stream, heb ik geen enkele probleem.

Omruilen deze settopbox en wat is het alternatief. Mijn zwager - gewoon bedraad aangesloten - had aanvankelijk continue problemen met de VIP1853 en heeft nu de nieuwste hele kleine ontvanger. Zo nu en dan hapert zijn beeld.
 
eogcnlGhost
De flashdrive die op de onderkant zit is een beetje aan het verouderen (traag), ze hebben een nieuw kastje HMB2260, die heeft geen flashdrive meer maar werkt met een DDR geheugen module (vele malen sneller).
Even KPN bellen voor een omruil.

Je Devolo niet via een verlengsnoer gebruiken, geeft storring op het signaal.

Het is een beetje zonde van je Devolo 500 om die voor je tv netwerk te gebruiken, de poort op de iTV is max 100Mbit en gebruikt daar maar een tiende van,
Dus op een 100Mbit kan je ruim 9 a 10 iTV kastjes aansluiten.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemens VIP 1853 ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen opname indicator Motorola 1853 Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 28 jan 2013
Advertentie