obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
WIFI Arcadyan VGV7519 & Engenius ECB350
rollo
De type apperaten waar het om gaat zijn androidtelefoons met de laaste firmware erop ( Samsung Galaxy S4 en een Note 3).
Bij andere wifiwerkenheb ik er geen last van,dan gaat het retesnel ;-)

Ik heb de instellingen toegepast van eogcnlGhost en het loopt of zo lijkt het ...het laad iets sneller.
Heb er een paar een downloadtest op losgelaten en het heeft een wisselnd resultaat ( ik sta vlakbij het wifipunt).

Afgezien van de ECB heb ik er ook last van als ik de wifi aanzet van het eigen modem.
 
eogcnlGhost
Het lijkt bijna op een een stoorzender bij je in de buurt.
Er is een programma voor android waarmee je kan zien hoe het signaal op je android toestel binnenkomt.
Ga naar je googleplay en download Wifi Analyzer.
De gegevens die je daar uit haalt, kan je die even posten.
Als je naast je wifi punt staat, op 10 meter afstand en op +- 25 meter afstand. (dBm)
Eventueel met een screenshot van de pagina met kanalen (allemaal sterren) en signaal sterkte pagina's.
Met je S4 kan je een screenshot maken door power en volume down ingedrukt te houden.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
rollo
Je hint heeft gewerkt..... het is niet een ander wifiapparaat wat stoort maar ik begon de TV/mediacenter te verdenken want daar staat de Experia en de ECB naast.
Ik heb de ECB nu een 1,5 meter verplaatst en de snelheid is verdubbeld.(Gemeten met Ookla )

Ik ben weer happy !
Toch bedankt voor jullie antwoord en geduld !Yeah
 
eogcnlGhost
Geen dank, als het maar werkt.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WIFI Arcadyan VGV7519 & Engenius ECB350', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Advertentie