obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
opnemen met Motorola VIP 1963 bij Alles-in-1 Thuis-Instal glasvezel?
Hans59
Heb nu Alles-in-1 Thuis Instap met kooptuner met opnemen en recent vervangen door Motorola VIP 1963. Als ik overstap glasvezel met hetzelfde pakket (standaard geen opname), kan ik dan nog kosteloos opnemen met mijn Motorola VIP 1983? Groeten Hans59
 
eogcnlGhost
Nee dat kan dan niet, de enigste manier hoe je kan opnemen is om een HARDDISK/DVD RECORDER te nemen met de optie om start en stop tijd in te vullen.
Als hij geen stop tijd heeft blijft hij oneindig opnemen tot je hem handmatig stop zet.
Of neem het opname pakket.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Hans59
Bedankt voor je antwoord. Ga het uitproberen, als ik op glasvezel over ga. Gr. Hans
 
eogcnlGhost
Bij het glasvezel standaard en premium pakket zit het opnemen pakket eral bij.
Alleen het instap pakket heeft geen opname pakket.
Maar waarom zouw je overstappen op glasvezel instap? ADSL is nog sneller. (10UP/2DOWN).
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Hans59
Beste, bedankt voor het meedenken......Heb nu KPN Alles in 1 Instap ADSL (gewoon), met eigen gemeten snelheid van ongeveer 10,5 Mb up/0,8 Mb down. Kan deze nniet laten verhogen, vanwege mijn slechte kwaliteit (koper)kabel? Dus overstappen met hetzelfde pakket naar glasvezel en verhogen snelheid naar 100Mb up voor 7,50 euro p.m. extra. Ook is mij verteld dat ik met mijn bestaande bestaande tv ontvanger(oorspr. tv ontvanger was een kooptuner en is vervangen door huidige), kosteloos kan blijven opnemen. Ook zou met destijds kosteloos gekregen Digitenne nu ook kosteloos meegaan. Helaas zijn beide opties niet waar volgens andere medewerkers KPN; bij glasvezel Instap krijg je ook een nieuwe tv ontvanger, zonder opnamemogelijkheid. Voor digitenne ga ook betalen. Kortom ik heb de opdracht voor glasvezel voorlopig maar gecancelled. Groeten. Hans59
 
eogcnlGhost
Het verschil in de informatie die de KPN je heeft gegeven ligt ongeveer aan nu en 2 weken geleden.
Alle glasvezel abonnementen zijn ongeveer 2 weken geleden compleet veranderd.
(voor late lezers, kijk naar de datum van de post)
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opnemen met Motorola VIP 1963 bij Alles-in-1 Thuis-Instal glasvezel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 20 30 sep 2016
Advertentie