obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Internet opeens trager
hollandschevisch
Beste allen,

Zojuist een bericht geplaatst op het forum van kpn. Ik dacht deze even met jullie te delen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste,

Sinds afgelopen weekend is de internetsnelheid bij mij fors gedaald. Waar eerst een snelheid van 28000 kilobits haalde, zit hij nu nog maar op 16000 kilobits. Dat is toch wel een hele grote daling. Er is geen aanwijsbare reden. Er is hier in ieder geval niks veranderd qua aansluiting. De modem is al van het stroom geweest en ook al een keer gereset, maar dit mocht niet baten.
Het betreft een Experiabox v8.
Ik kan me een eerder geval bedenken dat er toen iets gereset moest worden bij kpn zelf omdat er een bug in zat (of iets dergelijks) waardoor de snelheid werd afgeknepen. Volgens mij had het te maken met DLM. Dit werkte toen prima.

Groet
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet opeens trager', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Internet opeens trager KPN Internet Storing : 5 04 jan 2018
Advertentie