obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Eigen Hardware; router, modem, TV-setup box, ISDN centrale, enz. » Routers
 Onderwerp afdrukken
KPN Router vervangen
scrapzz
Hey,

Heb net TP-Link TL-WDR4300 Besteld, Maar nu kom ik er achter
dat je deze niet gelijk aan de kabel die binnen komt kan verbinden is hier voor ook een modem nodig zoals de TP-Link TD-8616
wij hebben alleen internet en telefonie van kpn alleen doet de router het niet goed (geen tot weinig bereik)
Wie kan mij helpen?
 
Opadikkiedik
Is geen enkelprobleem gewoon Netwerk kabel in lan i.p.v wan op de tplink router werkt prima en heb je ook nog dualband werkt hier prima. Had zelfde probleem.

Suc6
 
Opadikkiedik
Ps

Wel de oude router gewoon laten zitten als modem.
 
scrapzz
ik wil juist de oude router van kpn weg en vervangen door TP-Link TD-8616 ;D
 
not-kpn
Misschien een beetje laat antwoord.

Maar ik zie een bestelling van 2 producten. Terwijl het enige probleem is dat er niet genoeg bereik is.

De 4300 ergens verder weg zetten, met een kabel naar de KPN router. En als AP (Access Point) instellen, kabel niet in de wan poort stoppen. En je hebt bereik vanaf de KPN router EN/OF 4300 router. Dus je bereik is groter geworden.

Bye-happy
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Router vervangen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zwakke beveiliging KPN router Algemeen : 2 16 mrt 2021
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
firewall router V10 Algemeen : 2 22 nov 2017
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Advertentie