obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Eigen website onbereikbaar
jjvanka
IP 86.95.29.215; Experia box V8.
Sinds een uur of twee kan ik mijn site niet meer bereiken -- up/download. ISP heeft geen storing en KPN zo te zien ook niet. In het verleden losten deze soort problemen zich 'vanzelf' op na een shout hier...
 
jjvanka
Afwachten helpt deze keer niet. De V8 een paar maal herstart, firewall gecontroleerd, virusdetectie uit (en weer in-) geschakeld, ISP om advies gevraagd. Tot dusver geen positief resultaat.
:-(
Website-adres is www.jjvanka.net; ik krijg geen verbinding, wie wel?
140403 02:04
 
jjvanka
Vanochtend om vijf uur nog eens geprobeerd -- met succes!
Wachten loont dus wel. Maar wat is hier gaande?!
 
jeroen3
Stel een gratis online-check in bij Pingdom. Dan krijg je meteen bericht (per e-mail) wanneer je site onbereikbaar of sloom is.
Onze kpn verbinding thuis: http://stats.pingdom.com/1gc0neu40zfe/725701

https://www.pingdom.com/
Ik ben niet van kpn
 
jjvanka
Zal het onthouden.
Dank - JJ
 
eogcnlGhost
Ik heb even een paar gegevens van je webhoster opzocht.
Het blijkt dat hun servers met een crash refresh werken die op een beetje lang ingesteld staan.

Refresh 8 uur en een Retry op 2 uur.

Dit houd kort gezegt in: Loopt de verbinding naar de betreffende server vast, dan probeert de server zich om de 2 uur een retry te maken op het net te komen.
Lukt het na 8 uur nog niet, dan krijgt de server een opdracht tot Refresh (een soort reboot), daarna is hij zeker weer online (je site).

Bij de meeste web hosters staan deze beide wat korter ingesteld.
Refresh op 60 minuten en Retry op 5 minuten.

En dan mijn vraag aan jouw, waarom neem je een web hoster in de USA, in Nederland zijn er genoeg voor weinig centen.
En het voordeel van je website in Nederland hebben staan, heb je een probleem dan bel of e-mail je even.
En de ISP kan hier voor de rest niets aan doen.
Het is een probleem van je web hoster.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eigen website onbereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing : 14 25 apr 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Eigen router achter experiabox Hardware instellingen : 8 20 aug 2015
Experiabox vervangen met eigen router (vlans) KPN met eigen modem/router : 2 08 nov 2014
Advertentie