obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
gmail werkt af en toe
blusser
hallo heeft iemand een oplossing ?
ik heb een ip camera aan gesloten zitten op mijn experiabox ZTE 220N, alles werkte normaal tot twee weken geleden, ik krijg geen foto's meer binnen van de camera. ik heb gewoon verbinding ook van buiten af met me telefoon.ik heb niks veranderd. als ik op testmail druk bij de instellingen van de camera krijg ik die wel binnen erg vreemd alleen de beelden van de camera worden tegen gehouden blijkbaar.als ik de camera op me huis adres probeer gaat dit allemaal goed hoeft ik zelf niks in te stellen dus zit het naar mijn idee gewoon bij de KPN. wie heeft de oplossing of kan mij helpen?
 
KaPteiN
Je verhaal is me niet helemaal duidelijk.

Begrijp ik het goed dat thuis alles correct werkt, maar buitenshuis niet?
Dan ligt het aan een instelling in de ZTE modem.

En hoe zit dat met die testmail? Worden beelden/foto's per mail verstuurd?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
blusser
hallo,

het staat er toch vrij duidelijk dacht ik zo, ik heb wel gemerkt dat dat webcare en andere zogenaamde mensen bij en van kpn niet zo goed of helemaal niet luisteren en kijken wat iemand schrijft.
als ik nou neer zet dat ik zelf niks veranderd heb in het modem omdat ik er zelf niet in zit kan niet zomaar iets veranderen toch.
uiteindelijk snappen ze er zelf geen ene moer van en blijkt het dus gewoon in het modem te zitten, krijg een ander modem toegestuurd en de boel is opgelost.
 
jeroen3
Nee, het is niet duidelijk.

Je hebt het over een IP camera, welke?
Je hebt over "verbinding van buiten af" en je zegt "ik heb niks veranderd". Dat is onmogelijk, om van buitenaf verbinding te maken met een passief* apparaat in je netwerk moet je instellingen wijzigen in de modem.
Je zegt ook "als ik op testmail druk bij de instellingen van de camera", waaruit blijkt dat de camera e-mails kan sturen. Via welke smtp server doet de camera dit?

Daarbij zeg je ook nog eens "als ik de camera op me huis adres probeer", alsof je meerdere camera's hebt op diverse plekken.

*een passief apparaat maakt zelf geen verbinding met internet of cloud service.
Ik ben niet van kpn
 
eogcnlGhost
Ik kan hier niet langs zonder te reageren.
@ blusser, je naam is wel toepasselijk na je 2de bericht, wat een uitbrander.

Ik weet precies waar je het over hebt, maar zoals jij het beschrijft snap ik dat er mensen zijn die op hun hoofd staan te krabben met wat je bedoelt.

En dan de volgende zin: ik heb wel gemerkt dat dat webcare en andere zogenaamde mensen bij en van kpn niet zo goed of helemaal niet luisteren en kijken wat iemand schrijft.
Als je goed had gekeken naar deze website, dan was het je misschien wel opgevallen dat dit een website is voor mensen die problemen hebben met de KPN, maar niet van de KPN zijn.

Ik deel je verhaaltje even op, in de hoop dat je ook snapt wat KaPteiN en jeroen3 bedoelen, met niet snappen.

ik heb een ip camera aan gesloten zitten op mijn experiabox ZTE 220N
Welke merk IPcam, draadloos/UTP, software die je gebruikt om de IPcam in te stellen.

alles werkte normaal tot twee weken geleden
Wat heb je twee weken geleden verandert, je zegt wel dat je niets heb verandert maar weet je dat zeker, heb je nieuwe software of game geinstalleerd misschien die invloed zouw kunnen hebben gehad op je modem, sinds sommige programma's de mogelijkheid hebben om regels in de Experiabox veranderen zonder jouw daar een melding over te geven.

ik krijg geen foto's meer binnen van de camera
Waar krijg je geen foto's meer binnen, via internet en/of lokaal/wifi netwerk?

ik heb gewoon verbinding ook van buiten af met me telefoon
Wat bedoel je met buitenaf: internet en/of lokaal/wifi netwerk?
Ik neem aan dat je het hier over een life feet hebt (bewegend beeld) anders wordt het een beetje tegenstreidig met de regel hier boven.

als ik op testmail druk bij de instellingen van de camera krijg ik die wel binnen
Ook bij deze weer de vraag: via internet dus bijvoorbeeld hotmail, gmail of een andere online dienst of via je interne netwerk met een eigen ingestelde SMTP.

als ik de camera op me huis adres probeer gaat dit allemaal goed hoeft ik zelf niks in te stellen
Deze regel is heel tegenstrijdig met alle regels hierboven, ik nam aan dat je al thuis was.
En een IPcam waar je niets hoeft in te stellen, die wil ik ook, maar helaas die bestaan die nog niet, dus er zal wel iets staan ingesteld wat je ooit hebt gedaan, waarna met het nu aansluiten alles nog steeds werkt.

Bij deze neem ik aan dat je spreekt over 2 verschillende lokaties, dan is de oplossing heel simpel, bekijk de verschillen tussen de modems en de IPcam software.
Als je het verschil hebt gevonden is meestal je probleem opgelost.
En zoals je zegt, je krijgt een nieuwe modem, omdat je denkt dat daar het probleem zit.
Ik denk als je gewoon een HARD reset had gedaan met je modem dat je probleem ook was opgelost, oftewel gewoon een instelling die niet goed stond.
En weet je zeker dat het dan is opgelost, misschien was het niet je modem.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'gmail werkt af en toe', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
KPN ITV werkt niet meer met Firefox rel. 52 (Silverlight not supported) KPN Televisie Storing : 2 21 mrt 2017
Netflix werkt niet meer via Experiabox V9 Frequently Asked Questions : 3 31 jan 2016
Sharp tv switch sources met ab kpn werkt niet Hardware instellingen : 2 22 jan 2015
Advertentie