Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
wifi problemen Galaxsy S3
|
|
galaxsy s3 lucas |
Geplaatst op 12 February 2014, 19:17
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 12 Feb 2014 |
Hallo, Al sinds ruim anderhalf jaar heb ik een Samsung Galaxy S3, en nooit problemen gehad met wifi tot 2 dagen geleden. Als ik aan wil melden op het thuis wifi dan krijg ik de melding; Verificatie fout opgetreden, en; wachtwoord onjuist. Tot nu toe mogelijke oplossing die ik heb geprobeerd; Aan en uit Batterij en simkaart er uit en weer aan Hard reset uitgevoerd *#0011# geprobeerd Router aan en uit Ik kan mij niet voorstellen dat het aan de router zou kunnen liggen, omdat andere mobieltjes en laptops het wel gewoon doen. help mij alsjeblieft! Groet Lucas |
|
|
jeroen3 |
Geplaatst op 12 February 2014, 19:23
|
Expert » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox ZTE » Interactieve TV Berichten: 321 Lid sinds: 15 May 2010 |
Je hebt vanalles gedaan behalve de Samsung opnieuw koppelen met WiFi. Laat hem het netwerk vergeten en koppel hem opnieuw. Ik ben niet van kpn
|
|
|
galaxsy s3 lucas |
Geplaatst op 12 February 2014, 19:33
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 12 Feb 2014 |
bedankt voor je reactie, maar dit had ik ook al geprobeerd maar vergeten er bij te zetten |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifi problemen Galaxsy S3', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Via WiFi naar vast netwerk | WiFi | : 2 | 08 Aug 2024 |
WIFI verbinding | Algemeen | : 2 | 30 Apr 2022 |
WIFI mysterie | Algemeen | : 4 | 05 Jan 2021 |
WiFi valt weg | Algemeen | : 6 | 14 Jun 2020 |
Experia V10 main netwerk wifi probleem | WiFi | : 2 | 30 Sep 2019 |
Advertentie