Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
opzegging niet gelukt?
|
|
coudega |
Geplaatst op 11 februari 2014, 11:57
|
Activiteit » Heelsum » 6866NH Berichten: 2 Lid sinds: 11 feb 2014 |
Hallo Forumleden, Ik heb een probleem met KPN. Ik ben in september 2013 overgegaan naar Canal Digitaal. Maar sinds die tijd is het abonnementsgeld van KPN nog steeds elke maand afgeschreven. Wie kan mij helpen dit op te lossen? Kees Oudega |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 11 februari 2014, 13:15
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 482 Lid sinds: 15 apr 2007 |
Even bellen met de klantenservice als je dat nog niet gedaan hebt. Wel even de afspraken per mail laten bevestigen. Zoek van te voren ook even je opzegging op, sta je wat sterker in je schoenen. |
|
|
coudega |
Geplaatst op 11 februari 2014, 13:21
|
Activiteit » Heelsum » 6866NH Berichten: 2 Lid sinds: 11 feb 2014 |
ik heb gisteren 2,5 uur besteed om mijn verhaal duidelijk te maken bij de klantenservice. Maar ze willen niet meewerken. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opzegging niet gelukt?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Mobielnummer UK wordt niet herkent | KPN Mobiel Storing | : 2 | 30 apr 2022 |
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 mrt 2021 |
Kan app niet meer gebruiken | Hardware instellingen | : 8 | 02 dec 2018 |
Netflix niet op beide TV's | Hardware instellingen | : 10 | 14 aug 2018 |
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet | Algemeen | : 1 | 30 okt 2017 |
Advertentie