obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
opzegging niet gelukt?
coudega
Hallo Forumleden,

Ik heb een probleem met KPN. Ik ben in september 2013 overgegaan naar Canal Digitaal. Maar sinds die tijd is het abonnementsgeld van KPN nog steeds elke maand afgeschreven.
Wie kan mij helpen dit op te lossen?

Kees Oudega
 
KaPteiN
Even bellen met de klantenservice als je dat nog niet gedaan hebt. Wel even de afspraken per mail laten bevestigen.

Zoek van te voren ook even je opzegging op, sta je wat sterker in je schoenen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
coudega
ik heb gisteren 2,5 uur besteed om mijn verhaal duidelijk te maken bij de klantenservice. Maar ze willen niet meewerken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opzegging niet gelukt?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie