obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
experia box openen via browser
sjefjans
ik probeer mijn experia box te benaderen via de browser, maar loop daar in vast.
Diretc na invoeren van het ip adrs 192.168.2.254 krijg ik een inlog scherm. Daar laat ik het wachtwoord veld leeg (kwam ik later pas achhter dat dat moest), daarna login knop klikken en een nieuw vesnetrtje met username, curent passwoor, new password en nog eens new password. Ik kwam er later pas achter dat dat current password dus leeg mag blihjven. Maar invullen van nieuwe wachtwoorden geeft alleen maar foutmeldingen. Wat is dat nieuwe password? Is dat hede wpa code van de experia box? Of iets anders?
 
jeroen3
De eerste keer moet je een wachtwoord aanmaken.
Ik ben niet van kpn
 
eogcnlGhost
Maximaal 8 letters en/of cijfers.
Geen rare tekens zoals !@#$%^&*()?
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
sjefjans
Ik krijg dan een melding:

Either you have not entered of the Current Username/Password or the Current Username/Password you entered are invalid.

Dus, misschien heb ik een wachtwoord aangemaakt zonder het me te realiseren. Alleen weet ik dan niet meer welk. Hoe reset ik dat?
 
eogcnlGhost
Welke experiabox heb je V8 (type).
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
sjefjans
Alles wat ik kan vinden is:

Arcadian ARV7519i

Ik vind geen versienummer
 
eogcnlGhost
> Schakel de modem in.
> Steek een paperclip of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘Reset’ aan de achterzijde van de KPN Experia Box.
10641_11
> Houd de reset ongeveer 7 seconden ingedrukt. Alle lampjes aan de voorzijde gaan eerst uit. Laat de paperclip direct los als het ‘Power’ lampje weer groen gaat branden.

De Experia Box start nu opnieuw op. De persoonlijke gegevens in de Experia Box worden verwijderd. Laat de Experia Box 30 minuten aanstaan en onderbreek de procedure niet!
Na de reset moeten de lampjes ‘Power’, ‘Broadband’ en ‘Internet’ weer branden.

Je kan nu weer aan de slag.
Log in op je modem 192.168.2.254, vul ne je nieuwe paswoord in (2x) en laat het eerste paswoord vakje leeg, toepassen en je bent klaar.
Veel plezier.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
sjefjans
Gebeld met de helpdesk van kpn. Blijkt dat inloggen op de experiabox niet kan via firefox. IE gaat goed.
 
eogcnlGhost
De experiabox is wel te openen via firefox, dan zal er een instelling in je firefox niet goed staan die het niet toelaat om de pagina te openen.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'experia box openen via browser', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie