obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Optische uitgang geeft dolby surroundgeluid dor
Turbo Toine
Hai ik heb de optische uitgang van mijn Motorola decoder aangesloten op een DAC. Echter sommige HD zenders zenden i.p.v. een stereo stream, dolby surround (5.1)uit. De DAC kan hier niet tegen, weet iemand hoe ik de Motorola in kan stellen zodat deze stereo doorgeeft. In het menu is geen optie voor het geluid te vinden, wel voor de configuratie van de video uitgang
 
gert50
optische uitgang is voor digitaal geluid als het goed is heb je ook aan aneloge uitgang voor geluid en deze stereo,
dan moet je deze verbinden met je audiosysteem dan moet je systeem het aan kunnen en bij demeeste audiosystemen kun je dit
in het menu aanpassen Wink
 
jeroen3
Dan moet je een versterker kopen die wel alle kanalen samen kan voegen.
Ik ben niet van kpn
 
gert50
Ik heb zelf een Sony STR-DH540 5.2 deze kan digitaal als Analoge aan ook heb ik een Sony tv met
ARC (Audio Return Channel) dus geeft het geluid digitaal door bij kanalen die 5.1 door geven
geeft hij dit door via de display. door dat ik de optische stekker heb aangesloten.
maar ik kan via de versterker wel aangeven als ik het geluid om gezet wil hebben in stereo of
digitaal dit wordt geregeld worden door de versterker en niet door de de decoder Motorola 1853
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Optische uitgang geeft dolby surroundgeluid dor', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 20 30 sep 2016
KPN geeft klanten eenmalig EU bundel KPN Nieuws : 2 10 jul 2016
Voip telefoon via Eternet uitgang Experiabox V8 KPN Glasvezel diensten : 3 27 jun 2016
Printer geeft Offline aan bij Experiabox V9 Routers : 5 02 dec 2014
Arcadyan VGV7519 geeft geen IP nummers uit WiFi : 2 13 feb 2014
Advertentie