Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
Optische uitgang geeft dolby surroundgeluid dor
|
|
Turbo Toine |
Geplaatst op 14 January 2014, 13:46
|
Activiteit » Bithoven » 3722WE » ExperiaBox Arcadyan » Motorola Berichten: 1 Lid sinds: 14 Jan 2014 |
Hai ik heb de optische uitgang van mijn Motorola decoder aangesloten op een DAC. Echter sommige HD zenders zenden i.p.v. een stereo stream, dolby surround (5.1)uit. De DAC kan hier niet tegen, weet iemand hoe ik de Motorola in kan stellen zodat deze stereo doorgeeft. In het menu is geen optie voor het geluid te vinden, wel voor de configuratie van de video uitgang |
|
|
gert50 |
Geplaatst op 16 January 2014, 11:21
|
Activiteit » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG789 » Interactieve TV Berichten: 3 Lid sinds: 03 Aug 2011 |
optische uitgang is voor digitaal geluid als het goed is heb je ook aan aneloge uitgang voor geluid en deze stereo, dan moet je deze verbinden met je audiosysteem dan moet je systeem het aan kunnen en bij demeeste audiosystemen kun je dit in het menu aanpassen |
|
|
jeroen3 |
Geplaatst op 17 January 2014, 20:09
|
Expert » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox ZTE » Interactieve TV Berichten: 321 Lid sinds: 15 May 2010 |
Dan moet je een versterker kopen die wel alle kanalen samen kan voegen.
Ik ben niet van kpn
|
|
|
gert50 |
Geplaatst op 17 January 2014, 21:27
|
Activiteit » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG789 » Interactieve TV Berichten: 3 Lid sinds: 03 Aug 2011 |
Ik heb zelf een Sony STR-DH540 5.2 deze kan digitaal als Analoge aan ook heb ik een Sony tv met ARC (Audio Return Channel) dus geeft het geluid digitaal door bij kanalen die 5.1 door geven geeft hij dit door via de display. door dat ik de optische stekker heb aangesloten. maar ik kan via de versterker wel aangeven als ik het geluid om gezet wil hebben in stereo of digitaal dit wordt geregeld worden door de versterker en niet door de de decoder Motorola 1853 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Optische uitgang geeft dolby surroundgeluid dor', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 20 | 30 Sep 2016 |
KPN geeft klanten eenmalig EU bundel | KPN Nieuws | : 2 | 10 Jul 2016 |
Voip telefoon via Eternet uitgang Experiabox V8 | KPN Glasvezel diensten | : 3 | 27 Jun 2016 |
Printer geeft Offline aan bij Experiabox V9 | Routers | : 5 | 02 Dec 2014 |
Arcadyan VGV7519 geeft geen IP nummers uit | WiFi | : 2 | 13 Feb 2014 |
Advertentie